• Kayn

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Har oxå smalisproblemet här hemma och jag tyckte att babyveoluren passade bra på Wille men nunär han blivit äldre så blir dom lite pösiga, precis som ni skriver. Jag tycker (just nu) att det är Me&Is plyschbyxa och Blingos puffbyxor som passar bäst, även om det inte är jättemånga färger att välja på tyvärr

Cubus gillar jag inte butiken här i stan så där har jag faktiskt aldrig handlat något

Mamma till Wilhelm 070114
  • Kayn

*undrar oxå om villervalla* Fanns många fina kläder där men det är liet svårt att få en helhetsbild när det inte är bilder.....

Annars...är det bra kvalite på dom kläderna?

• Kayn

pelagonia - i våras hade iaf HM en som såg väldigt bra ut, dock köpte jag inte den själv men en kompis hade den och dom var jättenöjda. Har inte själv varit på HM på länge så jag vet inte om dom har dom just nu....

• Kayn

Jag tycker inte ens Molo är snyggt.....

• Kayn

Vi har rätt kalkrikt vatten här nere, kan det spela roll hur bra fläckbortagning funkar?

• Kayn

mammapuh - Vit t-shirt och den gröna frottéjackan från kik-kid (sommarens men ny och ej använd än)

• Kayn

Jag gillar KikKids gröna frotte massor! Sonen har en sån heldräkt men tyvärr har han vuxit ur den innan den knappt han bli använd

• Kayn
    mammapuh skrev 2008-09-10 22:40:15 följande:
    Ni verkar eniga här om vad sonen ska ha på sig *S*Men blir det inte lite mycket kläder att ha på det enskilda kortet? På klassfotot blir det säkert jättefint med frottéjackan!
    kan han inte ta av sig jackan då? Eller varför skulle det inte funka att ha den då?
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5