Inlägg från: mammamaj |Visa alla inlägg
  • mammamaj

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Alltså mitt lindex måste vara knäppt!
    svarta velour har jag inte sett till än! röda köpte jag i förra veckan, men nu myrorkläderna ja de kom in i måndags, vilket jag antar att de skulle o va helt normalt. gla blev jag så jag hann med, o jag hann en sväng på nätet oxå
    men va pysslar de med?? kan de inte göra släppen på kläderna ungefär lika iaf???
    ni har ju haft de röda jätte länge!

• mammamaj

Men jag kan ju inte påstå att kvaliten på tightsen med elefanter över hela är av bra kvalite! pokjen har haft de nu i 2 dagar o de är redan noppiga! inte ens tvättade än, o bara använda hemma. det syns över rumpan. de har lixom blitt slitna, redan

• mammamaj

Ja det va jag som skrev att myror lånkisarna blev fula efter endast 2 dagars anv. hemma. nu ligger de i tvätten så vi får väl se om de blitt värre efter det eller om de ser lika ut. blir det itne värre så klagar jag nog inte heller, rädd o bli utan... För de är ju inte alldeles fula men det är en "bra" början men blri det inte värre går det att leva med.

men fy va besviken man blir när de skriver 2p. o så kommer det bara ett par! men jag hade ju min aning. kanske man kan lämna tillbaka o köpa 3 par i butik i stället då?

jaja nog på gnäll
    kolla in den här killen o bli lite impad

nåt att öva på till nästa fest

• mammamaj

jag anser höst men en vän till mig köpte den som vinter...
    kanske som höst då men med fleece under kanske vinter.

Helle skrev 2008-09-18 20:37:03 följande:
    Är det här en höst eller vinterjacka? D v s hur tjock?www.lindex.com/se/Products/Product.aspx...
  • mammamaj
    Mollie skrev 2008-09-21 22:34:29 följande:
    Blä!!Är så förbannat less på Lindex och deras S.K kvalitet nu!!! Tänker ge upp dessa kläder nu för ett tag och satsa på annat känns det som. Har tvättat min andra (reklamerade den första p.g.a kass tryck och att den blev helt sne) 5 myror tröja, brun med stort A på magen, idag och tro det eller ej, emn den blev lika i trycket som första. Enda skilladen är att denna inte blev sne i tyget så det skilde 1-2 cm i nedre kanten. Fyyy så trist! De bruna långkallsångerna med allover från 5 myror blev som stentvättade efter första tvätt, luddiga och liksom "dammiga"... Surt!!Tvättade idag en pyjamas jag köpte på rean, bruna långbyxor och en vit t-shirt med lejon på. Den krypte på längden så den går inte ens att stoppa ner i pyjamasbyxorna!!Har en annan pyjamas, svart med verktyg på mage/rygg. Sen krympte den med, men inte lika mycket... Trots att jag dragit i kläderna när de var blöta... Någon mer som tycker att kvaliteten dalat på Lindex?? är less på personalen, less på kvaliteten m.m.
    håller fullständigt med dig! om allover 5 myror byxorna i brunt!
    det har jag skrivit om förut o nu när de är tvättade ser de jätte trista ut
    synd på en sån fin byxa i övrigt.
  • mammamaj

ni som beställt från ida och emil.
    går det att maila dem på svenska tro ni?? det finns ju iaf ett svenskt telefonnummer att nå dem på
    ok jag skulle kunna maila o fråga - men jag har ju er

♥ Zack vet du en sak.... mamma älskar dej! ♥
  • mammamaj

sundsvall!!! vi har snö!!! idag åkte täckkläderna o vinter skorna fram!

ville bara jubla lite

♥ Zack vet du en sak.... mamma älskar dej! ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5