Inlägg från: Glittrax |Visa alla inlägg
  • Glittrax

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Är det nån som köpt velourbykorna, de med en stjärna och i "tag 3 betala för 2 kampanjen" nyligen..? de verkar ju inte finnas i stlk 86 alls! varken i butik eller på webben... vill så gärna ha de cerisa!

• Glittrax

med tanke på att min dotter växt 3 cm på en månad,hon är 75 cm nu.. så kanske hon inte kan ha 80 cl så länge?.. eller kommer hon bada i 86 cl? dom är ju så bra dom byxorna, för man kan ju vika upp dem!

• Glittrax
    Svar på #310
    ok... hon har ett par i turkost och dom sitter jättebra, dom är nog köpta för nåt år sen fick dom helt nya av en kompis vars barn aldrig hade använt dom! så det kanske är annat material nu? resåren är inte alls bred på desa byxor.. tack för tipset om tradera!
  • Glittrax

Ensan: ja jag såg att det fanns på tjejavdelningen, På webben står att de är slut i stlk 86, så det ser ju ut som de funnits på babyavdelningen? får väl fråga i butik ..

labrador älskare: aha, ja kanske lika bra att köpa den stlken då..

• Glittrax

majbebsi07: ja det är ju en kanonbyxa när dom växer så enormt, sen gillar jag materialet, så sköna! jag tycker åxå att det verkar som att 86 är slut ofta.. borde inte butikerna förstå det. och ta in ett större lager på just den stlken.

• Glittrax

Nu finns gråa och oranga velourbyxorna i stlk 86..! på babysidan.. förrut har det stått att alla är slut i den storleken så jag har trott att de inte finns..måste in och kolla på butiken i morgon!

• Glittrax

Appropå Velourbyxorna, de har dottern ett par i turkost..

sen då vi ändå är inne på det, är det NÅN som har dessa Velourbyxor i stlk 86? har frågat tidigare men ingen som svarat att dom har det...

de finns i den stlk i grå och orange på hemsidan.. men inte i butik! tycker det verkar konstigt.. för nån sa att de fins på flick/pojkavdelningen då.. men utan stjärnan och annan modell? men varför finns "babymodellen" på hemsidan men inte i butik..? Frågade en i kassan på lindex..men hon trodde bara de fanns tom 80.. på babysidan.

• Glittrax

Snorky: Men hon i kassan pekade på lappen ( den som visar till vilken stlk plagget finns) och där stod upp till 80.. konstigt!

Labrador älskare: jag kan ju köpa dom av dig jag då! hur stor är din dotter? min tjej är ju lite rund.. och jag tycker många byxor som är till tjejbabysar är så tajta i midjan!

• Glittrax

fast de byxor hon har i stlk 68 är bara lite korta nu.. så hon kommer kanske bada i stlk 86! fast man kan ju vika upp dom med den smarta mudden..

• Glittrax

Labrador älskare: glömde att fråga, har du alltså beställt dom på lindex shop online?

• Glittrax

snorky: ja jag tror 86 kommer bli för stort på henne! nä 68 är för korta i benen

jasså, ja det är nog som du säger att dom har kvar det gamla sortimentet

• Glittrax

jag tänkte beställa på lindex online, men kommer inte ihåg mitt lösenord, så jag har skickat att jag vill ha ett nytt, men får ju inget!! vad göra?!

• Glittrax

Line80: beställde ju i förrgår...

• Glittrax

nån som vet om man bara kan använda en av 50kronors rabattkoden?

Fungerar det inte att ta två plagg från flick som är 2för3 och ett plagg från baby som är 2för3?

• Glittrax

tjohej vad dåligt det funkar på lindex online...

visst, jag mailade igen och fick lösenord genast denna gång! men inga rabatter fungerar för mig.. endast 2 för 3 och babysockar.. nån fler som upplever samma sak?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5