• Ensan

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Glittrax skrev 2008-09-05 10:34:08 följande:
    Är det nån som köpt velourbykorna, de med en stjärna och i "tag 3 betala för 2 kampanjen" nyligen..? de verkar ju inte finnas i stlk 86 alls! varken i butik eller på webben... vill så gärna ha de cerisa!
    Jag tror de slutar i storlek 80. Men sen finns de på tjejavdelningen utan stjärna, lika fina men lite annorlunda modell!
  • Ensan
    charmmiss skrev 2008-09-25 08:50:10 följande:
    jag ska ha barn om ca en månad (vet ej kön), har ni några tips på syskonmatchning på kläder från lindex. Har en liten dotter som drar 80/86.Vill köpa ett set innan barnet kommer (och nu när man har rabatt)
    Gillar du plysch-byxorna?? Då kan du ju köpa 2 par såna och så 2 bodys till det. Brunt kan ju både tjejer och killar ha!! Finns det inget fint på t3b2, de brukar gå bra att matcha!!

(ps - jag är avundssjuk på dig - skulle vilja ha samma "problem"!! Grattis och lycka till!!)
  • Ensan

Tjej 83 skrev 2008-11-20 17:54:38 följande:

i borås va det tag 3 bet för 2 på HELA barnavdelningen, från nu och tills allt är slut? tror jag. hon babbla o jag hann inte lyssna så noga.men köpte bara ett par byxor till lillkillen och hämta ut gratisboxen.får väl kika in i gen o köpa mer kläder om det ska va t3b2 länge, för de har fina nya kläder ju....
    Vad då för gratisbox?? Gratis är ju trevligt!!
  • Ensan
    sarismaris skrev 2008-11-20 21:53:13 följande:
    Kan det va "Up and go"-boxen från Libero kanske? Sån fick jag hämta ut på Lindex. Man får en lapp från Libero-klubben när bebisen är ca 5-6 mån eller nåt.
    Ja, det är det säkert! Tack! Den missade jag med sonen, tyvärr, de införde den när han var en månad för stor för att få den... Irriterande! Så den här gången ska jag hålla ögonen öppna!!
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5