För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Tack, SmillaMilla för att du la in mina bilder! Nån gång kanske man ska skaffa plus...
Vad tycker ni om att lägga in gamla kläder i bildtråden? Jag tycker ju då att det är helt ok (he he, gjorde just det) för det är kul att se vad som funnits innan också. Och se hur folk kombinerar plaggen etc.
Var och kände på coops overall idag, och den kändes väldigt väldigt bra! Och fin var den också!! Satsa på den, säger jag. 549 tror jag den kostade. Fanns iofs en som kostade 249 också, men jag gissar att det var den dyrare som var bäst i test.
Sticker in en tvätt-fråga här (då det ju bruikar finnas riktiga tvättexperter i den här tråden). Om man ska tvätta en nalle, ska man då torktumla den eller ska den hängtorka?
Sorry att det inte har med lindex att göra, men jag måste verkligen tvätta sonens älskade nalle nu...
Tack så mycket för alla svar! Då hängtorkar jag honom (eller liggtorkar?) i torkrummet. Milo håller redan på att bli tokig för att jag lägger nallen bland smutstvätten. Måste smuggla undan den på nåt sätt...
Varför har inte jag fått nån kupong...?????? Jag brukar alltid få alla utskick och har handlat väldigt mycket på lindex. Är det nåt särskilt strul denna månad?
Ja det är verkligen olika med storlekar, ofta handlar det inte om längden utan mer om vilken kroppstyp barnet har.
Min son är 20 månader och han har haft stl 86 i ett år nu. Fast nu köper jag 92 till honom, det kan han ju också ha. stl 68/74 hade han när han var typ fyra månader.
Jag köpte ett par kavat till sonen (vår/höst skor) på klädbytardagen för 25 kr. ha ha, här har ni en sån där girig. Skulle dock aldrig pruta, priset var redan satt.
Förra året köpte jag två par begagnade kavat vinterkängor i olika storlekar på tradera för 30 resp 40 kronor. Så 100 kronor tycker jag låter väldigt dyrt... Även om de är i nyskick. 60 kronor skulle jag kunna se som en övre gräns.