• Lejån

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Fru Indosaurie skrev 2008-09-03 14:15:05 följande:
    nån som har dessa?www.lindex.com/SE/Products/Product.aspx...är dom lika stora som tidigare? Min tjej har ett par i 86 som jag tvivlar på att hon någonsin kommer växa i..
    Vi har såna, iofs strl 98 men. Tycker de är stora i midjan men korta i benen. Dessutom har de vi har blivit fula i tvätten superfort.
  • Lejån
    felixen skrev 2008-09-03 18:46:03 följande:
    En liten fråga till er som har lindex klubkort: Hur gör man för att sätta in pengar på kortet??? Det framgår inte på deras hemsida, eller är det jag som inte kollat på rätt ställe. Är jätte tacksam för svar!
    Man sätter in pengar på deras kontonummer och anger OCR. KOmmer tyvärr inte ihåg hur det var första gången innan man fått hem någon räkning med OCR på.
  • Lejån
    solstraalen skrev 2008-09-04 16:26:22 följande:
    Charming: den enfärgade som man kan köpa byxor till ja =) finns i alla möjliga färger.. Jag vill ju såååååååååååååååå gärna ha en sån grön..
    Var bor du? Och vilken storlek jagar du? Tror jag vet var det finns, men det är säkert inte i närheten av dig.
  • Lejån

Jag petade på ett par röda 104 i går om nån ville veta det...

Hämtade ut paket från Lindex idag och fick äntligen hem den brun och vitrandiga velouroverallen till lillkillen. Har letat mig galen i butiker utan att hitta den, tur den fanns på nätet.

• Lejån

Åh pratade med en riktigt trevlig tjej på kundtjänst.

Istället för att springa runt och jaga de randiga "sparkbyxorna" (förstår inte varför de heter så när det är som en overall) så ringde jag och frågade var de fanns. De finns inte ALLS!

Men är på väg in och hon berättade vilka butiker som skulle få dem. Kanon ju! Slipper jag springa benen av mig i alla lindexbutiker jag ser. (Fast det gör jag ju ändå...)

• Lejån
    Pillis1975 skrev 2008-09-06 07:15:25 följande:
    Åhh måste bara fråga. Har en marinblå skalis tll dottern och vill ha ett rosa fleeceställ till henne att ha under i vinter. Nån som vet var de har rätt så tjocka fleece i storlek 80 som e rosa, helst då mer åt det babyrosa ärn cerise? Ser på H&M sida att de har rosa jackor men inga byxor
    de har rosa byxor i butik iaf
  • Lejån
    Pillis1975 skrev 2008-09-06 09:50:12 följande:
    lejån: Tack så jättemycket! Misstänkte nästan det, de har ingen bra hemsida alls. Det är ju ändå ansiktet utåt. Jag går knappt in på h&m längre när jag är i stan bara för att jag tror att de inte har nåt.
    Ja visst är det trist att det inte är samma utbud? De har ju inte samma färger heller...
  • Lejån

Skönt att höra bra om HM:s jacka! Har precis beställt en sån, och tur som jag hade så fanns den inte i lager när jag beställde så jag hann att ändra min beställning så nu blir det med 50% rabatt! Kanon ju!

• Lejån
    solstraalen skrev 2008-09-15 20:39:32 följande:
    Undrar vad kavat i strl 19 mäter inuti? Hmm.
    Jagar du fortfarande skor!?
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5