• Mollie

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

mammamaj skrev 2008-09-03 16:10:38 följande:
    Men jag kan ju inte påstå att kvaliten på tightsen med elefanter över hela är av bra kvalite! pokjen har haft de nu i 2 dagar o de är redan noppiga! inte ens tvättade än, o bara använda hemma. det syns över rumpan. de har lixom blitt slitna, redan
    Oj! Har de jag med och jag tyckte att det kändes som om de var i bättre kvalitet på långkalsongerna jmf med tröjan, för den var inte ens i samma vävning/tjocklek! trist...
    Har stora problem med mina PLUSfunktioner!
  • Mollie
    Pinkie skrev 2008-09-04 07:30:42 följande:
    Jag får SMS när paketet finns i butiken! *och förhoppningsvis finns mina myror där idag...*
    Jag hoppas åxå!
  • Mollie

Ser ni diskuterar fötter... Vi har en son med magfötter! 18 månader och vi köpte sist strl 26 på stövlarna. Mätte foten nu idag och den är närmare 16 än 15 nu. Han hade svårt föra tt vara still helt enkelt.
    Bävar inför vintern, vad ska man ha för skor, hur mer stora ska de vara? o.s.v. Hur ska man tänka?
    Han har ju haft 3 storlekar sen han fick första skorna i april i år! Började på 22 och är nu uppe i 24! Kommer han växa i vinter så man ska gardera sig med storla skor??

(Stövlarna är små i storleken)

• Mollie
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-14 22:25:25 följande:
    Guuuud vart svårt detta med skor! Hade tänkt beställa nu ikväll! Ska jag ta de mindre eller ska jag ta de större och ev köpa till en extra sula? Man vill ju kunna få plats med en extra strumpa med fast nu är sambon inne på att ta de mindre men då får han köpa nya sen om de inte räcker hela säsongen haha. Vad säger ni?
    De större med sula låter ju bra! men förstår din ångest... :-S
  • Mollie
    Känslan skrev 2008-09-16 20:27:45 följande:
    Lite OT men i bland diskuteras ju annat här också,dock i kläd och skorväg ;)Hur märker ni skor?Jag tänker på sonens kavatskor,vill gärna inte använda märkpenna på dem.Någon som har bra tips?
    Det där vill jag med höra lite om! Vill inte heller märka med penna då jag har för avsikt att sälja vidare. I sonens gummistövlar så finns en lite lapp i skaftet som jag skrev på, då blev vil tillsagda att märka båda stövlarna! (jag vet att det är BARA sonen som har sånna stövlar, så vad är problemet?) Så nu är den ena märkt i själva skaftet och den andra på klisterlappen...
  • Mollie
    Känslan skrev 2008-09-16 21:07:07 följande:
    Jag har märkt sonens gummistövlar med märkpenna på insidan men just dyra skor känns inte så kul att behöva märka på det sättet om man vill sälja dem vidare.Puff!
    Vi hade planer på att sälja (lämnas in på klädbytardagar) stövlarna vidare så han inte haft dem så länge och han är haft så många storlekar under sommaren.
  • Mollie

Någon som köpte den bruna tröjan från 5 myror med orangea muddar och ett stort A på magen? Vad tycker ni om kvaliteten efter EN tvätt???

Sonens tröja blev helt sne, skiljer säkert över 1 cm i nedre kanten och den har trycket luckrats upp så på öronen på elefanten så sitter den inte trycket fast alls... Måndagsexemplar eller?

• Mollie
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-09-17 22:41:14 följande:
    Måste vara ett måndagsex jag tror jag har tvättat min 5 ggr nu och den är lika fin som innan. Trycket har dock sprucket lite på två av de andra tröjorna de randiga med blått/brunt och orange/brunt eller vilka det nu var tyvärr, syns dock inte så mycket ännu iaf.
    Hoppas det finns nya att byta till då..., vill så gärna ha den ju!
  • Mollie
    Pinkie skrev 2008-09-17 09:47:47 följande:
    Nån hade en brun tröja med ett A på ur 5myror-kollektionen där trycket blev messat efter första tvätten - vem? Hur gick det med reklamationen?? Min ser närmligen likadan ut...!!
    JAG!!!
    Jag ska till Lindex i morgon! Vi får se då.. Har den svarta markerningen på elefantens tår försvunnit på din med?
  • Mollie
    Pinkie skrev 2008-09-18 21:44:16 följande:
    Min elefan har inga tår...! Hade den det före?? Mitt tryck är helt messat med ojämna svarta kanter åsså är främst elefanten sprucken... Inte snygg!
    Ja, elefanten hade tår! på min är det halv tå kvar bara!
    Tänker du reklamera??
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5