Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

sparar tråden

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    WilliamNellyJamie skrev 2008-09-16 17:31:55 följande:
    jag tror inte riktigt på de där testerna skriver igen att kappahl fick bäst i test förra året och i år sämst och de har inte ändrat nåt med overallerna...och jag köpte den med rabatt så kostade den 379 kr det tycker jag är bra prishar haft reima och polarn och en billig från öb och alla har varit lika bra, absolut ingen skillnad faktiskt !!!!!!!
    jag såg oxå det testet..tycker den overallen är snyggså ska ändå köpa den..däremot kostar den 499kr nu.vad var det för test du så det i?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

jag fick kupong idag..

jag brukar alltid handla med kupong till 3 fö r2..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

någon som inte får sms av Lindex..Jag har inte fått på ett halvår..mer än det..Helt j-la värdelöst.Har mailat antal ggr..dem säger vara.."vad jag kan se så finns det ingen sparr,så har tålamod"

Någon som vet om man kan avregrisrtera sig som medlem? tänkte man kunde göra det och bli medlem igen..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mollie skrev 2008-09-21 22:34:29 följande:
    Blä!!Är så förbannat less på Lindex och deras S.K kvalitet nu!!! Tänker ge upp dessa kläder nu för ett tag och satsa på annat känns det som. Har tvättat min andra (reklamerade den första p.g.a kass tryck och att den blev helt sne) 5 myror tröja, brun med stort A på magen, idag och tro det eller ej, emn den blev lika i trycket som första. Enda skilladen är att denna inte blev sne i tyget så det skilde 1-2 cm i nedre kanten. Fyyy så trist! De bruna långkallsångerna med allover från 5 myror blev som stentvättade efter första tvätt, luddiga och liksom "dammiga"... Surt!!Tvättade idag en pyjamas jag köpte på rean, bruna långbyxor och en vit t-shirt med lejon på. Den krypte på längden så den går inte ens att stoppa ner i pyjamasbyxorna!!Har en annan pyjamas, svart med verktyg på mage/rygg. Sen krympte den med, men inte lika mycket... Trots att jag dragit i kläderna när de var blöta... Någon mer som tycker att kvaliteten dalat på Lindex?? är less på personalen, less på kvaliteten m.m.
    jag tycker oxå dem fått skitkvalite..brukar köpa bodys med färger och mönster..räcker med en tvätt så har dem blekts....dem dessutom krymper och bli uttöjda...

nä..har börjat köpa kläder på kappahl nu..dem är kanon i stl och bra kvalite.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mollie skrev 2008-09-21 22:53:15 följande:
    Jag har så svårt för KappAhll..., det är presic som kläderna inte passar sonen där... I min lilla fessiga stad finns ju typ inget annat att välja på heller... Ja och Pop känns inte aktuellt för att att inhandla heeela garderoben, men visst, en hel del kommer därifrån!
    ja dem ärstora i stl..men tror dem kan växa lite i dem..när sonen var yngre var dem förstora men nu han är äldre och lagt på sig så funkar dem kanon....dem är bra för lite mulliga bebisarGlad..just nu har dem jättefina kläder med mönster osv..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-22 20:24:58 följande:
    smayrvader.blogspot.comupp till 80 cl - 250 kr86-104 - 300 kr110-128 - 350 krplus frakt mailadressen finns i bloggen
    fina kläder..ska nog in o kika på tradera..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

ellenwesterlund: Du har nog svarat åt Charmgirl ang jackan...el så är det jag som är blind.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    CharmingGirl skrev 2008-11-07 22:13:12 följande:
    Hehe, jag trodde samma sak. Att hon svarat på pojk-jackan jag frågade om... Så, hur ska du ha det nu? Är det damjackan TereseA du sagt är som en 'vanlig' vinterjacka? Eller är det 'min' pojkjacka? Hehe.
    jag menar jackan jag länkade..om den var tjock nog att ha till vintern..till mig alltså.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Hallontårta skrev 2008-11-10 21:26:14 följande:
    Vet du hur de ser ut på baby? Är det som vanlig pyamas typ, med tröja och byxa? Det finns så mycket fint till flickor men till pojkar är det bara det vanliga överallt, jag vill ha något myyyysigt! Ellos har en jättemysig pepparkaksdräkt till baby i velour, men det är med fötter och det kan inte min storfotade son ha.
    på åhlens har dem tomtedräkt o pepparkaksdräkt till baby...ser ut som body..,ja som pyjamas..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Smultronhjärta skrev 2008-11-10 22:06:15 följande:
    Kappahl(HM oxå) har tomtedräkter i velour som går upp till 86..tror de mindre storlekarna har fötter men 86:an har inte det-köpte en sån till sonens julkort. Sen har väl Kappahl clubkväll nu i veckan med 30%kupong
    jag har inte fått kupong..däremt sms om clubb kväll..kanske bara att visa smset då..plus att man får halva reapriset--
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Smultronhjärta skrev 2008-11-10 22:12:55 följande:
    Jag fick hem en kupong med 30% som gäller här imorgon kväll och ytterligare 4 vänkuponger med 30%
    ok..dem kommer nog på posten..fast har en föraning att kanske maken slängt den idag tillsammans med reklam---
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

jag handlade precis med 2 st koder..köpte 3 för 2 plus dem tröjset för 129 kr..

först skrev jag in koden 50 kr rabatt över 200kr..sedan efter det 30% på barnkläder..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Känslan skrev 2008-12-02 22:06:50 följande:
    Ett litet tips från Kappahl faktiskt.Tycker de haft tråkiga kläder på sistone men den här köpte jag i dag till min son: www.kappahl.com/misc/ProductDetails/?ArtNo=52... Finns tillhörande byxa också =)
    vad fin..ska in o kika i affären...kappahl tycker jag har fina kläder...bättre kvalite än Lindex oxå.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5