Inlägg från: Känslan |Visa alla inlägg
  • Känslan

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Mollie skrev 2008-09-16 20:49:17 följande:
    Det där vill jag med höra lite om! Vill inte heller märka med penna då jag har för avsikt att sälja vidare. I sonens gummistövlar så finns en lite lapp i skaftet som jag skrev på, då blev vil tillsagda att märka båda stövlarna! (jag vet att det är BARA sonen som har sånna stövlar, så vad är problemet?) Så nu är den ena märkt i själva skaftet och den andra på klisterlappen...
    Jag har märkt sonens gummistövlar med märkpenna på insidan men just dyra skor känns inte så kul att behöva märka på det sättet om man vill sälja dem vidare.

Puff!
  • Känslan
    Snorky skrev 2008-09-16 22:23:58 följande:
    märkband + taggit som du sätter runt spännet?? Det är ju ett hål mitt i så det går ju att trä i där. Så ska jag iaf göra.
    Vart hittar jag märkband och taggits? =)
  • Känslan
    Karedo skrev 2008-09-25 19:49:25 följande:
    Någon som vet hur Bamse-regnkläderna är i storlek?
    Jag tycker att de verkar normala.Min 15 månaders pojke har stlk 86.
  • Känslan

Någon som vet om man kan bli Lindex Club medlem (utan kredit) direkt på internet?Har registrerat min man men han är inte medlem och då går det ju inte att få rabatterna!

• Känslan
    Känslan skrev 2008-09-27 07:41:30 följande:
    Någon som vet om man kan bli Lindex Club medlem (utan kredit) direkt på internet?Har registrerat min man men han är inte medlem och då går det ju inte att få rabatterna!
    Puff!

Dessutom tjejer,vad tror ni om Fix 3 i 1 jacka,är den möjligtvis lika bra som Pops?!
  • Känslan
    Zizter skrev 2008-09-28 22:28:41 följande:
    HAHAH jag visste att nån skulle irritera sig.. men jag va lite stressad då jag klicka in å va tvungen å springa iväg.. å då orkade jag inte klicka mig HIT och sen skriva.. blurf.. förlåt förlåt förlåt.. förlåter ni mig? men allvarligt.. det är ju ett DISKUSSIONSFORUM.. så det kan inte va så farligt att skriva i en BILDTRÅD.. har ni inte annat å irritera er över i livet istället? gud och jesus.. nå fan skrivs det i ANDRA BILDTRÅDAR ÅXÅ.. ska ni se... ojoj FL i ett nötskal..men dom brallorna är så snygg ändå!pust
    Kan säga att jag märkt att det skrivs mer i Poptråden periodvis än det gör här =) Det enda som kan va lite snopet när man ser att det är ett nytt inlägg är ju att man hoppas på en fin bild med kläder,och så ser man något skrivet i stället.
  • Känslan

Lite ot men jag passar på att fråga då alla verkar kunna det mesta när det gäller kläder och skor ;)
    Jag har ett par tretorn gummistövlar till min son,sådana med dragsko och jag undrar hur sjutton jag ska få ut dem,för att kunna byta snöre,eller går inte det?

Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5