-
jag fick ingen heller och jag ska ha en massa saker.. trist.Jessica24 skrev 2008-09-18 23:35:32 följande:Är det bara jag som inte fått någon rabatt hemskickad denna månaden?Blev jättebesviken då jag skulle handla en hel del.
-
jag är SÅ trött på att jag inte fick nån kupong
jag hade ju massor som jag hade tänkt handla idag.. skit. Bara för det tänker jag handla någon annanstans
-
jag svänger förbi nu och hämtar kupongen dåPillis1975 skrev 2008-09-19 13:02:55 följande:Jag brukar aldrig få nån kupong, mn nu har jag fått 25% på ett helt köp. Ska dock inte köpa nåt innan den går ut.De har kanske ändrat på kupongerna nu så alla de som inte fått tidigare får nu o de som fått tidigare får inte längre
vilka skitar dom ärjag som skulle spara så många kronor tänkte jag.
-
Jag handlade på kappahl idag för första gången på år och dar (bokstavligt talat).
Köpte bland annat plyschbyxor i rött och brunt till stora tjejen
och jag fick 25% rabatt på dyraste varan trots att jag glömt kupongen hemma! det kallar jag service det!
-
instämmer här!Jessica24 skrev 2008-09-19 23:49:34 följande:Åh, vad jag retar mig! Det som jag vill ha från Lindex är ju helt slut online eller så är storlek slut. Och jag har , som jag skrev tidigare, INTE fått en kupong denna gången så jag "kan ju inte" handla i butiken.Var bara tvungen att skriva av mig...
-
det är dubbelstrlGeshia skrev 2008-09-21 11:11:42 följande:oki.. hmm ja får väl typ ta stl 80 om jag köper de.. då kan han ju iallafall växa i de istället för att köpa 74 o så är de försmå..
-
jag ska köpa såna här dösnygga jeans. Men vilken färg ska jag ta?
Jag var lite inne på svart mudd/söm men frågan är om det syns så bra på denim?
Annars tänkte jag brun men det kanske inte heller syns?
Helst vill jag ha rosa men det blir svårt att matcha till rosa tröjor kanske om det är fel nyans?
Ska jag ta en färg på mudd och en annan på söm?
H J Ä L P
Bilden är dålig för den är kraftigt förminskad..
-
smayrvader.blogspot.comCharmingGirl skrev 2008-09-22 20:17:49 följande:Fru Indosaurie skrev 2008-09-22 18:47:37 följande:WOW vad snygga!!Var köper man dessa?? Storlekar? Pris? *terrar* Jag hade nog valt brun mudd btw...
upp till 80 cl - 250 kr
86-104 - 300 kr
110-128 - 350 kr
plus frakt
mailadressen finns i bloggen -
men det kan man väl inte ha till rosa tröjor om det inte är exakt samma nyans? tror du?Cirrus skrev 2008-09-22 20:20:35 följande:Fru Indosaurie skrev 2008-09-22 18:47:37 följande:Yrväders bralla Ta rosa muddar och sömmar, kanonfint!
-
haha uppmärksamt förresten!
att känna igen dom.