• Anonym

Killar - vad är skillnaden på analt eller vaginalt?

Hur är skillnaden på hur det känns?

Hörde av en kille för ett par år sen att analt så är det tight just vid själva muskeln, sen är det ju bara.. tarm och det är inte SÅ skönt. Det sköna ska tydligen vara känslan av att vara i "fel" hål. Och om tjejen och killen gillar lite smärta så tänder han på när tjejen kvider vid analt. Medan det är varmt och tight hela vägen vaginalt och att de flesta killar föredrar det.

Ni killar som FÖREDRAR analt, varför gör ni det? Vad är skönare med det än vanligt?

*Nyfiken*

• Svar på tråden Killar - vad är skillnaden på analt eller vaginalt?
  • Anonym (Kille)

Min tjej gillar analsex. Vi har det då och då när andan faller på. Personligen tycker jag att musen är bra mycket skönare att ha kuken i!! Upphetsningen för min del tror jag ligger i att det är lite förbjudet eller hur man nu ska uttrycka det?? Men får jag välja så blir det musen!!!

Sådeså!!

• Anonym (Horndog)

Det är skönt på grund av flera saker. Just att det är lite kinky och "förjudet", sen också att det är väldigt tight vid muskeln som du säger.

• Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2008-09-02 10:34:34 följande:
    Min tjej gillar analsex. Vi har det då och då när andan faller på. Personligen tycker jag att musen är bra mycket skönare att ha kuken i!! Upphetsningen för min del tror jag ligger i att det är lite förbjudet eller hur man nu ska uttrycka det?? Men får jag välja så blir det musen!!!Sådeså!!
    Ungefär som jag trodde då. Glad Min sambo sa att musen är liksom tight hela vägen.. och varm och gosig. Men i analen är det mest tight vid muskeln.
  • Anonym (Man)

Har inte fått testa att ge analt med kuk bara med fingrar och stav och tunga..det ger mig sådär .. det är njutning för henne och det är det som ger ngt
    Har inte heller fått analt mer än fingrar liten stav och tunga och jag älskar det ;)

• Anonym

Det skönaste är nog att få bajs på snoppen.

• Spicy woman

Ska bajset vara hårt eller löst?

• HjärterEss

Bögsex enligt mina killkompisar på jobbet. Hahahha, de förstår inte bajshålet när du har skönhålet bredvid.

• Anonym

Spelar ingen roll, det bruna ser så vackert ut på snoppen.
    Spicy woman skrev 2008-09-02 15:16:23 följande:

Ska bajset vara hårt eller löst?
  • Anonym
    Anonym skrev 2008-09-02 15:11:00 följande:
    Det skönaste är nog att få bajs på snoppen.
    Seriösa klubben.
  • Anonym

Ja, vi är SKITseriösa!

Anonym skrev 2008-09-02 15:21:13 följande:
    Seriösa klubben.
Svar på tråden Killar - vad är skillnaden på analt eller vaginalt?