Inlägg från: Earth Angel |Visa alla inlägg
  • Earth Angel

fula underkläder!

Man kanske inte är så intresserad av att klä upp sig när man fotar sig inför FL? Behöver ju inte betyda att man inte bryr sig annars.

Personligen skiter jag i vilka underkläder jag har på mig. String har jag på mig när jag är ute för att kanten inte ska synas under tajta byxor.

Tycker det finns viktigare saker att lägga ner tid och energi på gällande utseendet isåfall än underkläderna..

• Earth Angel

Det är så olika från person till person tror jag.

Som jag skrev; om jag vill känna mig snygg är prio nr 1 mitt ansikte, hår och kropp och inte underkläderna. Men jag kan förstå om andra känner sig fina genom att ha fina underläder.

Men som sagt; personligen skiter jag fullständigt i om mina underkläder är "sexiga" eller inte

Vill Nu skrev 2008-09-03 16:09:34 följande:

men snygga underkläder kan/ och är ofta lika bekväma som "tant-modellerna" på tex trosor... så varför inte satsa på sexigt och bekvämt. inte nåt som bara e sexigt, eller bara bekvämt.och varför går inte utseendet hand i hand med att vara sexig under kläderna? jag känner mig snyggare om jag har snyggare underkläder....men de e kanske bara jag?!
Svar på tråden fula underkläder!