Inlägg från: panda mii |Visa alla inlägg
  • panda mii

fula underkläder!

varför, varför, VARFÖR har vissa så otroligt fula underkläder på sig när dom är gravida?

nu snackar jag inte om att man måste springa runt i string med knytning på sidorna men man kan väll undvika brun-gula bomullstrosor o slappa bumullsbhar...
    man kan väll försöka vara lite små-het även fast man ser ut som en val under kläderna:)

tänkte på det när man kikar runt på gravida magbilder här på FL....

• Svar på tråden fula underkläder!
  • panda mii
    Spegellandet skrev 2008-09-03 15:57:51 följande:
    Jag undrar samma sak, men för min del gäller det kvinnorna på mitt förra gym. Ålder och gravid eller ej var fullkommligt irrelevant. Jag var ofta ensam spetsfanatiker bland hänggumpade, missfärgade och urtvättade trosföredragare.
    haha... jag förstår inte det.
    varför är det så för? vill man inte känna sig sexig inför sig själv och den man lever ihop med? hmmmm... konstigt tycker jag
  • panda mii
    chokladmamma skrev 2008-09-03 16:01:23 följande:
    Kan säga att jag personligen har fina underkläder som oftast men när jag tar mina magbilder väljer jag lite mindre heta eftersom jag vet att det finns sjuka msk som tittar på bilderna av helt annan anledning än vad jag tänkt....
    ahh det har du faktiskt rätt i:) har sett på anndra konstiga hemsidor där dom länkar vissa FL sidor med "het mamma"
    men nu tänker jag i allmänhet också... för mig är det självklart att ha hela rena snygga trosor på mig.
  • panda mii

La Lola skrev 2008-09-03 15:58:45 följande:

Varför måste man gå omkring o vara "små-het"?Oavsett om man är gravid eller ej.Jag har aldrig hajat det.....
    jag tror man mår bättre om man känner sig fin, jag känner mig i alla fall "skit het" om jag har fina underkläder på mig
  • panda mii

Vill Nu skrev 2008-09-03 16:09:34 följande:

men snygga underkläder kan/ och är ofta lika bekväma som "tant-modellerna" på tex trosor... så varför inte satsa på sexigt och bekvämt. inte nåt som bara e sexigt, eller bara bekvämt.och varför går inte utseendet hand i hand med att vara sexig under kläderna? jag känner mig snyggare om jag har snyggare underkläder....men de e kanske bara jag?!
    nej jag håller med dig! jag har inga fula trosor... och jag har inga obekväma trosor, snyggt o bekvämt ska det vara
  • panda mii
    Spegellandet skrev 2008-09-03 16:14:23 följande:
    Jag gillar att panda mii skrev 2008-09-03 16:10:38 följande:
    Lite sådär "How ya doin´" måste man få vara med sig själv Men argumentet knäppisar/magbilder köper jag fullt ut.
    haha ja det är klart det är så för mig i alla fall, jag kan stå framför spegeln innan jag klär på mig i mina SEXIGA underkläder o tänka my god you looking good! haha tror det är bra för en att känna så.
  • panda mii

La Lola skrev 2008-09-03 16:16:52 följande:

Fast tro inte att alla funkar som dig......
    nej det är ju sant:)
  • panda mii

La Lola skrev 2008-09-03 16:16:11 följande:

Alltså, jag älskar mig själv som jag är. Med eller utan sexiga undisar. O detsamma gäller för min make. Han skiter blankt i vad jag har för trosor på mig.
    haha ja dom ska ju ändå av
    jag älskar mig själv som jag är ja med men jag tror att det är som en prinsesstårta... den smakar likadant utan ros men den blir ju roligare att äta om den sitter där:)
  • panda mii

string eller spets? finns bomullstrosor som också är sexiga... men måste man köra på pissgula?

• panda mii
    Ralleröj skrev 2008-09-03 16:22:07 följande:
    Snygga/sexiga mammaunderkläder är jättedyra och jag har fan inte råd att slänga ut massa pengar på sånt jag strax inte kommer använda igen.Dessutom åker de av fortare än kvickt väl "det ska till" så i det fallet känns det ganska onödigt,
    haha okej då förstår jag.
  • panda mii

En lyckans tår i månens sken skrev 2008-09-03 16:25:01 följande:

Hehe mina var skitfula. Säger inget mer om den saken... så illa var det ;-D
    alla gör vi misstag blir kanske bara bättre från och med nu då hehe.
  • panda mii
    unclaf skrev 2008-09-03 16:28:36 följande:
    Därför att slappa underkäder (och övrigt löst sittande kläder) var det enda jag stod ut med att ha på min kropp. Den tilltagande storleken, svettningarna, illamåendet osv gjorde att jag inte ville ha nåt åtsittande alls.Dessutom hade jag ingen lust what so ever att vara lite "het" i "raffigare" underkläder :). Jag är stolt över att jag överhuvudtaget orkade släpa mig upp om mornarna och iväg till jobbet...Ingen TANKE på att ödsla den lilla energi man hade på att gå i underklädesaffärer..
    finns ju till och med snygga underkläder på maxi:) jag menar inte att köpa korsett o string utan mamma trosor i roliga färger eller snygga material...
  • panda mii

oavsett vad din man säger så gillar han inte kissgula mamma trosor:) jag lovar... han är säkert nöjd bara han får komma till:) men jag tror han tycker det är roligare med snygga trosor....

• panda mii
    unclaf skrev 2008-09-03 16:33:59 följande:
    panda mii skrev 2008-09-03 16:30:40 följande:
    Ok, har aldrig sett snygga kläder på maxoi överhuvudtaget, men vi kanske har dåligt utbud där jag bor :).För att förydliga: om jag efter en lång arbetsdag nån gång orkade följa med för att hadnla skulle ajg aldrig orkat ödsla extra energi och tid på att bläddra bland underkläderna på maxi. Så trött var jag under min graviditet. Mina underkläders utseende kom ungefär alla sista på listan över viktiga saker :). Även om det bara skulle ta två min extra så skulle jag hellra ha den tden i soffan istället.Däremot, hade jag lagt ut gravidbilder på nätet (vilket jag aldrig skulle göra, men det är ju upp till var och en) så hade jag nog ansträngt mig mer :).
    haha jag förstår... men kolla maxi:) dom har rätt snygga underkläder.
    jag som tycker det e sött o se magbilder tycker bara det är så tråkigt att se dessa j-la vita bomullstrosorna, vad du har på dig hemma struntar jag i det är din mans jobb att tjata på dig porria underkläder där
  • panda mii

jag var ju så nöjd över min prinsesstårte-liknelse och ingen komentar över det... buuhuu så tråkigt

• panda mii
    unclaf skrev 2008-09-03 16:57:04 följande:
    panda mii skrev 2008-09-03 16:32:11 följande:
    ha ha, butiken stängde TIDIGT i graviditeten för min man..så nix..inte mkt med "komma till" .).Kissgula trosor har jag aldrig ägt, säljs det såna? Och vad det gäller underkälder och min man..jag tvångskastade just de sista av hans gamla lumparkalsonger...han är närmre 40 än 30..."men de är ju så LUFTIGA och sköna" :)
    hahaha kul kul:) min sambo har oxå kvar lumpen kallingar nu när du säger det... han använder dom dock inte varför stänger du tidigt? om jag får fråga
  • panda mii
    unclaf skrev 2008-09-03 17:03:52 följande:
    panda mii skrev 2008-09-03 16:59:48 följande:
    Under v 0-11 mådde jag FRUKTANSVÄRT illa. V 12-20 arbetade jag hårt och somnade så fort jag kom innanför dörren. V 20-40 var jag stor som ett hus och svettades kopiösa mängder. Jag har alltså haft ca -11 i sexlust på en skal 1-10 :). Men nån gång offrade jag mig (men då var mannen så rädd för att mosa bebis så det blev liksom inte mkt av det hela :) ).Tyvär har det varit dåligt med sängverksamheten nu efteråt oxå (överaktiv bebis som är vaken ca dygnet runt..). Men eftersom vi vill ha en till snart så får man väl bita ihop ;).
    ojoj va tråkigt att det blir så... jag hade dött men alla är vi olika.
    det där med att mosa bebben känner jag igen haha.
Svar på tråden fula underkläder!