Inlägg från: Tottelina |Visa alla inlägg
  • Tottelina

Ale tråden

Hej hej, vi firade också midsommar i Prästalund. Hehe kanske man såg dig i vimlet, Ebbabebbasmamma. Det var ju en hel del med vagnar där =0).

Här hemma ser det jätterörigt ut, kartonger i hela vardagsrummet. Vi har rensat ut lite i klädkammaren inför visningen på lägenheten, så det inte ska se så trångt ut, utan jääääätterymligt.. Men jag längtar tills vi flyttar, så vi får mycket större.

Nu ska jag natta Alexander, han är så orolig, tror han är övertrött.

Kram.

• Tottelina

Grattis Kyssen!!!! Vad roligt, då har vi antagligen samma inflyttningsdatum, vi flyttar nog in också 1:a september eller lite innan. Jag ser också fram emot bullfika =0).

Kram och lycka till

• Tottelina

Tyvärr är jag inte nån hästtjej, däremot katt-tjej ;).

Jag längtar verkligen tills vi ska flytta in nu! Imorron är det visning på min lägenhet, hoppas det är nån som nappar =0). Den ligger på nätet nu och imorron kommer den med i bostadsbilagen i GP. Hihi, känns lite speciellt att det ska komma massa folk hit o kritisera o greja, vet man ju hur det är, det har man ju gjort själv på alla husvisningar på sistone. Jaja, vi får se hur det går.

Ha det gott alla.

• Tottelina

Hejsan alla, hoppas ni har det bra i det fina vädret??

Äntligen är budgivningen klar på min lägenhet, en student från Luleå ska flytta till storstaden =0). Han har skrivit på avtalet redan så det är klart i alla fall, känns alltid bra.

På söndag ska Alexander döpas, i Starrkärrs kyrka. Hoppas det kommer gå bra, han är ju lite gnällig emellanåt men det är ju alla små bebisar ibland.

Ha det så gott allihop.

• Tottelina

Kyssen och MiaB72, jodå, dopet gick rätt bra! Men självklart skrek Alexander när prästen öste kallt vatten på huvudet! Jag hade i och för sig tyckt att det skulle vara jätteskönt o få en skvätt kallt vatten på huvudet i denna värmen ;). Efteråt var det kaffe i Prästgården intill. Mycket flugor var det i värmen!!!! Fick gå loss med flugsmällaren så det stod härliga till. Kollade in Petters hage också, verkligen jättejättefint område!!!
    Ang MVC i Ä-n så känner jag inte dom, men en kompis till mig hade en som hette Juanita, har jag för mig hon hette, hon var bra sa hon.

Ha det så bra alla!

Svar på tråden Ale tråden