Inlägg från: Letizia |Visa alla inlägg
  • Letizia

Ale tråden

Hallå tjejer!

Ytterligare en Ale-bo här, vi bor tillfälligt i Bohus men har sökt lägenhet i Alafors.
    Jag är den chockade kompisen som Kyssen pratat om, vi går waaay back i tiden.

Vi ska som sagt ha bebis nr 2 i December (tror det blir en liten tjej denna gången), har världens underbaraste son Liam på 14 månader. Det är lika kul denna gången, det trodde jag faktiskt inte...

Nu ska jag kika vidare och se om jah hittar något spännande...=0)

Kram på er!!!!

• Letizia

Hello!

Jag vill jättegärna fika, åker ju till Bulgarien den 23:e och kommer hem den 6 September och ska sedan på bröllop den 10/9 och BM den 12/9, men gärna efter det. *fniss*
    Kyssen: Tror det blir lagom när du kommit till Ale, eller??? Vi kan väl se om vi kan boka ett preliminärt datum,om det går så långt fram????

Ha det så himla,himla bra alla Ale-bor!! =0)

• Letizia

Hello!

Jag kan boka in den 16:e September, fm eller lunch passar oftast bäst för mig. vad tycker ni andra som vill med?
    Var vi ska fika i Ale vet jag inte, Kungälv kanske eller Arkaden inne i stan (barnvagns anpassat, för dom som ska ha med barn, jag t.ex ;0) )?

PeggyO: Jag går ju i Bohus och Joy Ellis gjorde undersökningen senast och hon är kanonbra!! Inga krussiduller man inte fattar, utan talar så att man förstår med en gång och man glad när man går därifrån, himla positiv är hon.

Kyssen: Du kommer få göra ett VUL när läkaren gör sin undersökning för att fastställa antal foster och tittar på bebisens hjärtslag. Jag var skeptisk båda gångerna om det verkligen var nå´t därinne, och det var det ju.*ler*

Ha det så bra så länge. =0D

• Letizia

Hej på er!

Vid lunch blir väl bra, inne på Svenheimers är det ju lite yta så att vi får plats och måååånga goda bullar och bakverk....*smask* =0)

Jag kan även nån helg oxå om det är så, bestäm ni!

Förresten, ni som har fler barn, gör man fler UL 2:a barnet?
    BM i Bohus sa att jag skulle göra ett UL till när jag ska dit nästa gång, jag har ju varit på NÄL och gjort mitt redan?!

• Letizia

Jag bokar oxå in 16/9 kl:11.30 på Svenheimers. ;0)

MiaB72 & Peggy O: Jag längtar såååå till nästa sommar när vi kan åka med Liam (idag 15 månader) till High Chaparall och Villa Villerkulla, etc. Då han ju i lagom ålder!! =0)

• Letizia

Hello Kyssen!
    Vi har oxå funderat på att campa nästa år, min svåger äger ju husvagnsfirma, någon gång måste han ju utnyttjas...*hi,hi* Vi pratar oxå om husbil,men behöver man nåt i affären måste man ju flytta hela hemmet och då är det bättre med husvagn.
    Det kan ju vara mysigt att leva vanligt svensson-sommar-liv.

Slutar snart jobbet, dax att runda av tror jag...
    IMORGON ÄR DET SISTA ARBETSDAGEN!!!! *JIPPIIIIE*

• Letizia

Hej hopp!

Kyssen: Jag kan i stort sett alla dagar utom fredagar, dom blir lite tajta med tanke på babysimmet, lill-skrutten behöver en stadig nap mitt på dagen då.

Kul att höra att allt nästan är borta ur livmodern, snart kan börja "träna" igen, ;0)

Kramisar

• Letizia

Hej!
    Än så länge ser det ut som om jag kan komma, Liam blir nog med han oxå.

Fika hos Kyssen 9 Oktober kl: 11.00:

1. Kyssen
    2. Jenny
    3. Mia
    4. Lindha
    5. Dahlia

Svar på tråden Ale tråden