Förlossningsdepression
Hej alla,
Blev själv lämnad av sambon när sonen var 6 månader pga att jag fick en förlossningsdepression som tills slut släppte när sonen var kring 7 månader...
Hej alla,
Blev själv lämnad av sambon när sonen var 6 månader pga att jag fick en förlossningsdepression som tills slut släppte när sonen var kring 7 månader...
Åhhh vad allt känns skit. Har sån fruktansvärd spänningshuvudvärk & ångest. Vår kontakt på Familjerätten som vi bara varit hos en gång tar fd sambons parti och tror blint på allt han säger. Han spelar martyr inför henne och ljuger helt galet om att jag inte låter honom träffa sonen osv. Trots att jag både sagt flera gånger, skrivit sms samt mailat att han alltid är välkommen hit för att träffa Noah. Nu har hon okså sagt till honom att han inte behöver svara när jag ringer & vi har ett hus till salu & jag kan inte komma i kontakt med honom....varför ska det behöva vara såhär ?? Så svårt att ta sig upp & bearbeta allt som hänt när man aldrig får lugn & ro.
Hugo Boss skrev 2008-10-05 15:28:55 följande:
Har precis pratat med ex sambon i telefon och fick höra att om jag inte betett mig som ett svin, dvs fått förlossningsdepression, så hade han aldrig behövt lämna mig.