Snussla med porr och facebook. Varför???
Är gravid och superkänslig.. funderar över om han verkligen vill ha mej när kroppen ändras och humöret växlar...
Vet att han glor porr men det är helt okej så länge han inte glömmer bort mej liksom...
Hade häromdagen ett spel där jag grät och typ bröt ihop över att vi har sex så sällan nu när jag är gravid och frågade vad som är felet.. Inget är fel svarar han. Han är bara lite osäker på hur han ska tackla allt illamående, trötthet och humörsvängningar, och om JAG verkligen VILL ha sex då. Brist i kommunikationen alltså..
Förklarade att jag är väldigt osäker på mig själv just nu och är så rädd att han inte vill va med mej och bebisen som kommer.. En gravid-noja bara... Han blev rätt förstörd han också men lovade att allt bara är fint och att han älskar mej jättemycket.
Dagen efter ser jag att han glor porr och verkligen smusslar med det.. raderar loggarna (men glömmer coockies) Skitsamma, han kanske inte vill att jag ska bli ledsen.. porr är som sagt okej för mej bara det inte blir torka i sängen...
Men han gör samma sak med facebook. Jag blev ledsen en gång när han glodde på massa bilder av sitt ex och sen dess loggar han aldrig in på facebook när jag är hemma. Bara i smyg. Men vafan är så viktigt?? Kan han inte logga in och ha normal kontakt med polare när jag är hemma?? När han smyger med det så inbillar man sej ju bara att han har nåt fuffens för sig.. Men han gör nog det i smyg av hänsyn till mej så jag inte ska missförstå nåt eller nån som han är i kontakt med och bli ledsen för det..
MEN JAG BLIR JU LEDSEN NÄR HAN SMYGER!!!!
Han har aldrig visat några tendenser till att messa eller chatta med andra och enligt coockies är det bara bilder på folk han kollat på.. inga meddelanden..men man blir ju orolig ändå..
Hur ska man ta upp detta utan att avslöja sitt snokande (skada från tidigare förhållande när man blev fuldumpad och knäckt)
Eller ska jag bara skita i det och gå i terapi för mitt snokande som är fult dåligt och destruktivt!! Ja vad säger ni?