Inlägg från: fjärilen78 |Visa alla inlägg
  • fjärilen78

GeKås/Ullaredtråden volym 8

EmmaKlemma skrev 2008-09-04 16:16:21 följande:
    ingen 3 hjuling :(
    när jag var dit för ca 2 veckor sen så såg jag inga 3-hjuliga dockvagnar såg endast såna där "paraply"vagnar/sulkey
    Maria2 skrev 2008-09-04 16:19:12 följande:
    Finns det möbler till dockskåp??
    ja det gör det tror det var möbler till Lundby dockskåp!!
  • fjärilen78
    EmmaKlemma skrev 2008-09-04 16:16:21 följande:
    ingen 3 hjuling :(
    pinsamt menade du dockvagnar eller vanliga vagnar?Generad
  • fjärilen78
    Åsa1982 skrev 2008-09-04 17:30:45 följande:
    Undrar vad vinteroveraller kostar i storlek 86 eller 92?
    den vi köpte är stl 86 och kostade 159 kr!!
  • fjärilen78
    EmmaKlemma skrev 2008-09-05 15:49:13 följande:
    hehe vanlig vagn =) Tack ändå
    ååååå dör av skamGeneradGeneradGenerad
  • fjärilen78

nag butiken/affären karlssons som ska vara i stil med ge kås så kan jag bara säga, VILKET SKIT har karlssons ett par mil från oss och det är urtrist säger bara GE-KÅS finns inget som slår det

• fjärilen78
    dont ask skrev 2008-09-14 14:49:04 följande:
    Hej!=)Är lite sugen på att åka tilll gekås och shoppa lite undrar om ni vet om dom har fina vinterjackor tillvuxna där? Och om någon av er shoppat hästprylar där?
    ja det finns en mängd olika sorters vinterjackor!! har inte handlat hästprylar men var med min syster till den avd då vi var där för ca 3 veckor sen!!
  • fjärilen78
    aronnax skrev 2008-09-17 10:47:38 följande:
    Hej, det är säkert någon som frågat innan, men vet ni om det finns bra sortiment för oss som är större än en ordinär XL?Pinsamt, men jag skall åka på måndag och är lite nyfis, har tittat i tråden och inte hittat, men man får ju mycket tips på julklappar, KUL!
    jag tycker utbudet för oss större är rätt så dåligt, hittade iaf ett par byxor och 2 tröjjor till mig när vi var där, jackor var bara att glömma fick gå på avd för större män för att finna en, fast då är jag gravid nu med så men annars får jag gå på herr för att hitta ytterkläder!!
    Donna69 skrev 2008-09-17 11:01:03 följande:
    men hallåååå,vi köper svinbilliga lakan...några stygn i sidornao hål för huvudet!HÄPP så har vi en balklänning (skämt)
    haha ja varför inte så kan vi ta lite julgransglitter oxå och snöra i midjan med stoooor rosett bak
  • fjärilen78
    Ms Leia skrev 2008-09-19 17:28:01 följande:
    Vad kostar en potta?Har de såna sittringar att sätta på toaletten?
    34,95 kostade pottan ich har för mig toaringen kostade lika mycket
  • fjärilen78

ni som vart nyligen i ullared.

hur är utbudet av julgrejjer?? jag är ute efter svarta och vita såna pyramider med ljus i, likadant tomtar, svårt att beskriva men såna i grått och rött som är både tyg och trä.
    nån som vet om dom har sånt i ullared och i såna fall priser?
    och om nån köpt sånt och har bilder???

stolsdyna som är till barnmatsstolar såg nån bild på en men vad kostar dom och vad finns för färger??

• fjärilen78

joo morgonrock till kille stl 160 har dom det? färger och pris i såna fall??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8