GeKås/Ullaredtråden volym 8
Dom har pippi maskeradkläder är jag var där i våras kostade dom 159 kr..
Dom har pippi maskeradkläder är jag var där i våras kostade dom 159 kr..
Sist jag var i ullared hade dom ett större ergosedjursliknande i storlek med my little pony.. nån som sett om det fortfarande finns?? ångrar så att jag inte köpte den :((
frågar igen om ni sett en mpl typ som ett gosedjur med hårt huvud , eller liknande med mpl???
frågar för 3e gången nu, finns det nått större gosedjursliknande my little pony med hårt huvud ???
är det e sån här y little pony gosedjur som finns på gekås??? eller finns det nån som kan länka till en bild på den??? plzzzz :))))
www.tradera.com/My_little_pony_-auktion-72099
kan nån hålla utkik efter den där my little pony gosedjuret med hårt huvud och så edfökjer det en nappflaska om den finns ???? och pris!!!!!!!!!!!!!!!
Nån som sett my little pony påslakan ??? pris i så fall??
nån mer som sett/köpt påslakan set med my little pony??
nån som har bild?
vet att dom har pippi utklädningskläder till barn.. har dom några mer utklädningskläder???
Nu tjatar jag om my little pony saker igen.. nån som sett om det finns tavlor med my little pony.. Eller om det kan finnas ramar i storlek 29*43 som planchserna är i my little pony tidningarna??
tessou: man får inte längre ringa och fråga om en vara finns eller pris eller nått tyvärr.. jag ringde härrom dagen.. dom sa att dom inte har tid med såna samtal.. och dels att allt varierar från timme till timme och dag till dag.. dom lägger heller inte undan någon vara..
smurfan28: Jag tropr pippihuset kostar ca 249:- och gubbarna kostar ca 59:- om jag inte minns helt fel..
tezs: jag har köpt bävernylon overaller, kanonskick måste jag bara säga!!! jag har hittat för 229:- då har den vart runt den dyraste, men nu så har jag inte vart där i år.. men det borde ligga runt samma.. våra opveraller vi köpt har fått bli ärvda och skicket är fortfarande kanon
Näästa tisdag bär det av :)))) weeehuuu.. har en låååååååång lista :)
snart åker vi :)))) när som helst kommer skjussen.. har ca 30 mil dit weeehuuu