Inlägg från: Maj bebis 07 |Visa alla inlägg
  • Maj bebis 07

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Undrar om någon kan berätta lite om utbudet på barnskor på SkoBoo dvs skoaffären brevid Gekås. Vilka märken finns?

• Maj bebis 07

Någon som vet något om utbudet på Pippi Långstrump-saker på leksaksavd.?

• Maj bebis 07

vet inte om det brukar vara några särskilda "märken" på barnavd. kläder. Mest deras "egna".

• Maj bebis 07

ooooo pippihus... kan bli julklapp
    tack för svaret

• Maj bebis 07

I helgen testar jag något nytt, vi ska campa i Ullared !
    Kommer dit i morgon kväll och shoppar hela lördagen. Skönt att slippa stressa. Har en lååång lista så jag är laddad!

• Maj bebis 07

Vilket är ert bästa fynd på Gekås nånsin ?

Mitt är ett rött LitenJag påslakanset med vita elefanter på! Minns inte exakt pris men det var en bråkdel av vad det brukar kosta.

• Maj bebis 07

Folkracetjej
    Vi köpte ett jättefint litet porslins te-set med pippi på till min dotter när hon var 1 år. Än så länge är det bara prydnad men när hon blir större ska hon såklartfå leka med det! Därför köpte vi också en te-set i plast (jättebilligt!) som hon leker med varje dag!

• Maj bebis 07

Vi köpte den billigare örontermometern som finns på Gekås (okänt märke kommer inte ihåg vad den hette). Vi har vänner som är nöjda med den. De brukar alltid dubbelkolla i båda öronen så man inte får olika resultat. Är man osäker ska man ju ändå ta vanlig temp i rumpan. Den dyra (Braun) kostade flera hundra mer. Kanske mycket bättre också men för 69 kr (eller vad det nu var) så gör det inget om den inte är perfekt.

Andra "fynd" jag gjorde i lördags:
    Påslakanset till spjälsäng rosa med vita stjärnor
    Örngott "Älskling" och "Sötnos" för vagn/vagga
    Fischer Price kassaapparat
    Fischer Price bondgård Little People
    Pippitält
    Stor pippidocka
    Pippiparaply
    Micki träbokstäver
    Brio svart låda med klossar
    Turkos fleecejacka "on the peak" stl 92
    Svart fleeceställ
    svart/grått och lila/grått underställ stl 86/92 "on the peak"
    Svart fleecefodrat regnställ med grå detaljer
    Vit fleecefilt med blommor
    Långa ribbade linnen i olika färger till mig
    Julstjärnor

+ myyyycket myyyycket annat! Om någon undrar något pris kan jag kolla på kvittot hemma .

Jag saknade ...svart regnskydd till vagn (slut) och fina mössor till små barn. Sen tyckte jag också att utbudet för flick stl 86 var bedrövligt!

• Maj bebis 07

ang. on the peak underställ så tyckte jag att de var superfina! verkar vara bra kvalité för endast 49 kr

• Maj bebis 07

såg inga saccosäckar... men jag kan såklart ha missat också.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8