GeKås/Ullaredtråden volym 8
ni som köpt velourbyxor nere i ullared, vet ni vilka storlekar de finns i, finns de i 86?
ni som köpt velourbyxor nere i ullared, vet ni vilka storlekar de finns i, finns de i 86?
Ojj värsta kollen! brukar försöka och ha koll på vad jag handlar för på ett ungefär, skriver även lista jag med. Har redan påbörjat min shoppinglista och jag ska dit i oktober
Mamma MLi skrev 2008-09-09 07:51:32 följande:
föresten, ingen som sett om de har svarta släp till bobbycaren nere på gekås?
Okej tack, får nog ge upp det svarta släpet... lr ja vi får nog köpa det ngn annanstans... (sonen har en svart bil, och sambon tycker inte att det ska va ngt annat än svart släp till den..)
ÖNSKAR man kunde åka till ullared offtare än vad man gör.. (blir typ 1gång per år här..)
Hejj har lite fudneringar på vagnarna som de säljer på gekås. Segr B.O.Z.Z flexi. för 995:-, vilka färger finns den i? bara den röda som ä i bildtråden lr fler?
och för Kärran 699:- finns den i fler färger?
ni som har köpt ngn av dessa är de lätta att packa ner i bil osv? den med svängbara framhjul (dvs BOZZ) hur är den på olika terräng? förstår att den säkert inte ä så smidig i skog men annars?
Oki får väl se när man åker dit då, ingen som ska ner inna oktober som bara har lust å kolla vad de har för vagnar just nu?
eller som bara kanske har sett lite när de ändå gått förbi?! ;)
Snacka om att vi ska ha SUPERMYSIGT detta året med gumman! & i år får jag dricka vin oxzå ;) hihi
*LÄNGTAR*
Du hade köpt alla vagnarna väl, sulkysarna som ä i bildtråden?
tänkte bara om framhjulen på buzzen går de att låsa fast? (annars ä den onödig att ha här, vi bor på landet... )