• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Kristin89

Jag hoppas på här! Jag ska till Gekås på torsdag, finns det mycket ytterkläder (höst/vinter) till pojk strl. 86/90 nu? Om någon vet

• Trolletmilla

Har sett priser från 299-499 bara för bilen så det beror ju lite på om de har erbjudande kampanjer i andra affärer så kan man nog få dom för ungefär samma pengar.

Sist jag var där så hade de höjt dom till 289 från 279 gången innan...

Ett tips är att köpa till extra gummihjul om era barn ska köra inne med dom. För plasthjulen som tillhör låter otroligt mkt... Dom hade sådana låg brevid bilarna sist.

• Soffis79

Vi gav 449 för en svart/röd Bobbycar hemma i stan..

• Jennii90

Är det någon som vet om dom har ett sådant skötbord som man har på spjälsängen? Eller vad har dom för typ av skötbord?

Tacksam för svar!

• Mollymajs

Jag kommer o åka till Gekås på fredag den 26/9 är beräknad den 22/10 sen. Vi har en bussresa på ca 4 timmar dit. Enda kravet ja har är att sambon följer med ifall, ifall nåt skulle sätta igång. Men han gillar Ulla så han följer gärna med. Hoppas bara vårat bus inte tittar ut nästa vecka då ja ska handla allt till den och till jul o så. Sen behöver storasyster vinterkläder.

Jennii90 skrev 2008-09-19 20:01:45 följande:
    Tycker ni jag är galen om jag åker den 24/10 till Gekås när jag har 4 veckor kvar till beräknad förlossnig. Undra om jag kommer orka med det, Är det någon som vet hur man får tag i en madrass till spjälsängen som är 55 cm bred :(
  • MissKaos
    Jennii90 skrev 2008-09-20 13:54:27 följande:
    Är det någon som vet om dom har ett sådant skötbord som man har på spjälsängen? Eller vad har dom för typ av skötbord? Tacksam för svar!
    HAr alldrig sett et tskötbord man sätter PÅ spjälisen någonstanns? Vad är det?
    Vanligt sköotbord på hjul har dom för ca 700kr.
    Jag har inte tappat vettet. Jag har sålt det på Blocket.se
  • LovelyMeLovelyYou
    MissKaos skrev 2008-09-20 14:21:33 följande:
    HAr alldrig sett et tskötbord man sätter PÅ spjälisen någonstanns? Vad är det?Vanligt sköotbord på hjul har dom för ca 700kr.
    Är väl kanske ett sådant man sätter på badkaret? Borde väl gå att ha det på spjälsängen med...
  • Madeleine

Hej, jag har ett skötbord som man sätter på spjälsängen, sååå praktiskt, kostade 995:- på babyproffsen, märke : troll

Vet någon av er om dem har stl 74 på on the peak jackorna? Tänkte använda en sådan till min flicka innan overall.? Åker på tisdag.

Mamma till Nova 4 månader
  • Milla69

finns det trummset för barn? någon som vet eller andra instrument som låter

• speciers

Säkert många som frågat, men orkar inte läsa igenom hela tråden (visst, kalla mig lat ), men finns det luciaklänningar och luciakronor till ettåringar? Vill så gärna lussa ordentligt med min tjeja i år

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8