Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

GeKås/Ullaredtråden volym 8

sarahl skrev 2008-09-10 14:36:30 följande:
    hur är det med målarfärg? har de typ väggfärg på ullared.
    Japp, finnes men exakt pris minns jag inte..billigt var det iaf
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Åsa1982 skrev 2008-09-10 16:52:08 följande:
    Fleece underställ i storlek 86 finns det? pris?
    Jag köpte ett flecceställ till sonen i blått för 49,95-fanns en röd variant oxå
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Åsa1982 skrev 2008-09-10 19:32:51 följande:
    Flecce ställ, On the peak storlek 86... Pris?
    On the peak flecceställ i den storleken har jag inte sett på Gekås- de börjar på nästa dubbelstorlek (eller så har 86/92 alltid varit slut när jag varit där och då har det bara funnits blå/röda fleeceställ)
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    eliisabet igen skrev 2008-09-10 19:27:42 följande:
    Inte imorgon men på söndag. Vad hade du tänkt dig?
    Fråga henne i GB eller inboxa- tråden riskerar att stängas annars och det vill vi ju inte
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-11 20:36:16 följande:
    hur är on the peak till vuxen i strl?
    Jag tycker de är normala i stl dvs de är som det ska vaFlört Om jag vill köpa en jacka på HM och har stl 36 så brukar jag ta en 38, om jag ska köpa en On the peak (en ws i detta fallet)och är stl 36 så tar jag stl 36
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-11 20:53:00 följande:
    och hur sitter den då? den är figursydd väl? löst eller tight?
    Den sitter fint -dvs inte som en korvskinn och inte heller som en säck
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-11 21:39:47 följande:
    tack för ditt försök att få mig att förstå! Kan man gå ner en strl tror du? Jag håller på med gravidkilon och ja det får väl vara korvskinn till hösten och sitta bra till våren då
    Ja du det är ju svårt att säga Optimist som jag är vad det gäller mina egna gravkilon så skulle jag tagit den mindre stl om jag låg mellan två och sen gett mig f*n på att jag ska i den snygga jackan! Fast detta gäller då fleecen- 3-1 jackan som oxå är poppis har jag ingen koll på men man kan ju tycka att det borde va generellt för märket men men..sällan studsar en termos
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    carro 81 skrev 2008-09-11 22:00:08 följande:
    Vilken bra tråd. Jag håller på och planerar min första resa till Gekås i början av oktober och tänkte höra med er hur många timmar det tar att gå igenom hela butiken? Förstår ju att det är olika men hur lång tid på ett ungefär tar det för er? Vi har 40 mil att åka och ska åka över dagen bara så man måste räkna ut hur tidigt man måste åka för att hinna allting innan det är dags att åka hem igen. Kan inte komma hem för sent på kvällen.
    Ska du handla ALLT så kan du nog fördriva en hel dag där-man blir aldrig klar Mitt tips är att åka astidigt för att komma lagom till öppning (oktober är ingen rolig månad på Gekås) så att ni kan avverka en del innan busslasterna trillar in! Sen kan ni luncha och gå igenom de andra butikerna utanför när det är som mest trångt inne på Gekås för att gå ett "kompletteringsvarv" innan ni åker hem. Det är då man köper allt onödigt men billigt
    **Max Lejon 070227**
  • Smultronhjärta
    Folkracetjej skrev 2008-09-12 07:39:05 följande:
    Hej!Vi ska ner den 26e och jag har lite frågor.1.Är det någon som har ett tips på present hon fyller 1 år?2.Finns det fårskinn? Vad kostar dom?3.Hundhalsband?4. Och ja jag är första gångs förälder o undrar om man ska satsa på byxa/jacka eller overall på förskolan?
    1. Fisher price laugh and learn puppy 269:-
    2. Japp- kostar runt 250kr
    3. Hundhalsband finns det en del av-priser har jag ingen koll på men utbudet är hyfsat
    4. Jag är oxå förstagångs förälder och vi har valt overall nu till vintern till vår 1 1/2 åring-går fortare att ta på
    **Max Lejon 070227**
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8