• Mikah

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Dem hade fuskskinnjackor till barn på Gekås nu i helgen. Såna som är lite poppis nu. Båda mina ville ju ha en. Dottern fick en brun och sonen en svart. Egentligen var dem nog för tjej men det syns inte när sonen har den på sig. 169 :- kostade dem.

• Mikah

Tant elin. Benvärmare finns till vuxen men någon kort modell. Minns ej pris men kanske 15 kronor paret.Såga svarta, knallrosa ,gråa och vita.
    Nitbälte finns, det ena hade svarta nitar, till vuxen kostar det mellan 30-50 kronor för skärp.
    Minns ej om jag såg nitbälte för barn denna gång men jag har köpt till mina innan. Och dem kostade då 29.95

On the peak Soft shell. Fanns tre modeller, det två vanliga med (179)eller utan (149)luva. jag uppfattar den utan luva som aningen tunnare. Sen fanns det en softshell jacka lyx(349) som var lite vintrigare. Jag köpte den för att ha den för lite varmare skiddagar.

• Mikah

firepuzz Ibland ska man ha tur. Du kunde köpt en extra till mig också.

• Mikah

Ang fuskskinnsjackorna.
    Jag vet inte riktigt, kankse 122 men åhh andra sidan tog jag två storlekar större till båda för de var väldigt små i storlekarna. Den svarta ser pojkig ut när den sitter på.

h81 skrev 2008-09-22 20:46:16 följande:
    vilken strl började dom på???
  • Mikah

299:- är jag nästan helt säker på. Jag tittade men köpte ingen. Den en superfin i Ceriserosa men jag hade nog fegat ur och tagit svart.

Havande skrev 2008-09-25 12:55:16 följande:
    Någon som vet vad en On the Peak 3 i 1 jacka för vuxna kostar på gekås?
  • Mikah

Min svåger har och han var nöjd med dem. Han fick dem hemskickade eftersom dem inte hann bli klara under dagen.

lella77 skrev 2008-09-29 10:38:26 följande:
    nån som köpt glasögon på glasögonfabriken i ullared?
  • Mikah

Resturangen nedanför Burger King säljer ut sina dagens efterklockan 17.00. Då kostar dagens 45 :- +dricka upptäckte vi sist vi var där.
    Förresten så är där en Kinaresturang om man går in på Burger King som inte syns så tydligt.

Sedan åt vi på Harrys som har öppnat bakom järnvägsresturangen. man ser den då det står en Harrys buss på parkeringen. harrys ligger på baksidan.
    Förutom järnvägsresturangen finns ju också PP:s.

Smultronhjärta skrev 2008-09-29 22:36:01 följande:
    Utanför ligger Nimos som är både café,matservering och korvkiosk- du kan sitta inne vad du än handlar.Sen ligger Burger King, en annan restaurang nedanför BK, Korvvagnen står där med,pizzeria och ett annat lunchställe ligger en bit bakom Nimos. Du ska nog hitta dig nått att äta  
  • Mikah

Carro81. Mina barn köpte Rorri grejer när vi var där. Ett set med Rorri och bilen för 49.95 tror jag. Fyra set tror jag det fanns.

• Mikah
    Mkt mat och olika sorter.
    Smultronhjärta skrev 2008-09-30 09:18:57 följande:
    Ja som sagt man behöver inte svälta i Ullared
  • Mikah

Poäng med att ha barnen med??? Jag har ju barn så det får man ju leva med. Våra barn har alltid följt med då vi har husvagnen med oss och inte är inne på själva Gekås särskilt långa stunder i taget. Mina barn väljer sina kläder själva och älskar att titta på alla leksaker. Så för vår del har det aldrig varit problem med att ha dem med. Dem gnäller i princip aldrig därinne.Men visst det är väl tråkigt för dem som har barn som blir lite gnälliga men jag tycker att denna frågan har varit uppe så många gånger och jag anser nog att varje familj gör vad dem måste. Man kankse kan börja gnälla på saker som är lite viktigare i stället. Och ja det är väl klart att man får påhopp om man tror att varje familj som råkar ha barnen med sig är korkade.

Donna69 skrev 2008-10-25 10:47:09 följande:
    nånting som jag verkligen inte fattar, det är poängenmed att ha med sig barn till gekås. *skriver trots risk för påhopp sen*igår var det en 3-åring som kommit bort från sin mamma,en 4-åring som försvann....SUCK!!!!!!!!!!!överallt sprang det barn, det va fler än en gång som man höll på o köra på dom.Arga föräldrar som skrek på ungarna att de skulle skärpa sig - va fan förväntar dom sig???Eller är det så att ALLA barn sitter fint o tyst i en vagn i flera timmar???missförstå mig rätt
  • Mikah

Men när du är där en hel helg så kan man ju ta de rätt lugnt dvs gå upp i tid på lördagsmorgonen och hamna först i kön och sedan gå in igen vid 14 tiden för du brukar det lätta liiite.

Ladyn skrev 2008-11-16 10:33:38 följande:
    Ok, du tror inte att folk har massa lussefirande att gå på istället för att shoppa då?Man kan ju alltid hoppas
  • Mikah

99:- tror jag att nån skrev.

Fam SuorantaDahl skrev 2008-11-24 13:18:04 följande:

Vet att de finns regnskydd tioll enkelvagnar på Gekås, men finns de till dubbelvagn oxå?? hur mycke kostar dom?
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8