• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MissKaos

Nu läääängtar jag Var i Ullared i söndags, och längtar redan efter nästa tur! *knasfia* Men 17 okt åker jag med jobbet.. 3 i varje bil, ska försöka få ta sambons bil. Min är en liten kombi hans är en stor

• Constelacion

ÖNSKAR man kunde åka till ullared offtare än vad man gör.. (blir typ 1gång per år här..)

MissKaos skrev 2008-09-09 09:09:48 följande:
    Nu läääängtar jag Var i Ullared i söndags, och längtar redan efter nästa tur! *knasfia* Men 17 okt åker jag med jobbet.. 3 i varje bil, ska försöka få ta sambons bil. Min är en liten kombi hans är en stor
  • Mamma MLi

vi åker 2 gånger per år vanligtvis, men nu är det ett helt år sedan sist... så jag lääääängtar dit...

jag har begränsad budjet ;) så jag vill inte överskrida den... därför antecknar jag... kontrollbehov.... hahaha...

ullared, var beredd för om 6 dagar kommer jag... hihi...

• mammatillpojkar

vi åker till ullared i oktober, nån som vet om det finns fleecefodrade regnoveraller där, i storlek 74?? och pris oxå om det finns!

sen undrar jag om softshell jackorna, har en till min store pojk i 98 eller 104 men vilken är den minsta storleken??

• blekinge

Fleecefodrade regnkläder finns, i alla fall delade set. 199:- har jag sett här i tråden.

• MissKaos

Så här ofta brukar ju inte jag få åka -men nu skulle vi handal alla bebis prylar och jag fick med mig jobbet på AW till Ge-kås så.. *NÖJD*

Constelacion skrev 2008-09-09 09:11:30 följande:
    ÖNSKAR man kunde åka till ullared offtare än vad man gör.. (blir typ 1gång per år här..)
  • blekinge

Gardinlängder i manchester, är det någon som har koll på om det finns??

• Ms Leia

Nicos mamma:

Ja det finns såna regnställ, jag köpte ett i stl 80 till min dotter i våras.

Köpte en softshell jacka också i stl 86 men jag tycker den är väldigt stor!

• AMDA

Är det någon som vet vad On the peak 3in1 jackorna för vuxna kostar??

• mammatillpojkar

men är det regnoveraller du menar ms leia?? för tvådelat vet jag att det finns, brukar köpa till stora pojken, men tyckte att till dne lille så va det smidigare med regnoverall!

finns det inga softshell jackor i mindre storlekar, typ 74-80?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8