Inlägg från: AnetteGunnarsson |Visa alla inlägg
  • AnetteGunnarsson

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Tjena! Nu om en liten stund skall vi åka till gekås och handla vinterkläder till barnen!!! Hoppas det finns nu !!!!!!! :)

• AnetteGunnarsson

Finns det någon som åker förbi KÅLLERED som skall till Ullared???????????

Köpte en för stor storlek på en fleeceoverall till sonen :0(
    Köpte storlek 74, skall ha storlek 68!!!!!!!!!

• AnetteGunnarsson

Ni som har barn som är född slutet på JULI / början på AUGUSTI!!!!!

Vad har ni köpt för storlek på den tvårandiga fleeceoverallen med fötter och för händerna??
    Storlek 68 eller 74????
    För min son som är född 3 augusti 08 köpte jag storlek 74 men den är alldeles på tok för stor, skall byta till st 68.

Och på den svarta overallen med blå rand på, den i vattentät material utanpå..
    Köpte storlek 68, men fundderar på att byta till 74..... Eftersom den kanske man nog har mer om någon månad..till julen... och då har han väl växt kanske :)
    Vad har ni köpt för storlek ????

Tack så mycket för svar!!:)
    Hjälp snälla!!! :)

• AnetteGunnarsson

Till dottern som är 17 månader, köpte jag den lila overallen med massa grejs på :)
    Köpte storlek 98, vad har ni köpt för storlek på den overallen till er 1,5 åring??? :)
    Annars köper vi 104 på kläder..

Tack så mycket för svar!!! :)

• AnetteGunnarsson

hur gammal var hon när hon hade 74 fleece?
    Kållered ligger i Mölndal, i Göteborg..
    Ms Leia skrev 2008-09-21 18:51:26 följande:

Anette: Vet inte riktigt vart Kållered ligger?Min dotter är född 15 maj, och först hade jag en 68 fleece och sen en 74 fleece.
  • AnetteGunnarsson

Den där rosa sådandär bil som man sparkar med benen för att komma fram... Vanligast är väl den röda och blåa...

Den kostar väl 300:- tror jag?? Vad kostar dom i vanlig affär??

• AnetteGunnarsson

Tack!!
    Ms Leia skrev 2008-09-21 21:52:08 följande:

Anette:Ja du.. Hon är född 15 maj och hon började använda den 2 veckor innan julafton. Då kunde hon ha båda två, men det dröjde inte länge innan hon bara hade stl 74.Men detta var INTE Ullareds overaller.... jag behövde verkligen båda storlekarna till henne.
  • AnetteGunnarsson

Har gekås någon annan "sparkarbil" än Bobby car?? Såg att dom hade en läragå bil, men den såg inte så bra ut att sitta på?

Brukar den bobby car bli mycket använd av 1,5 åringar o uppåt??

• AnetteGunnarsson

tack !!

Smultronhjärta skrev 2008-09-22 10:19:45 följande:
    Min son är 18 mån och heeelt galen i sin Bobby car- svågerns dotter är 3 år och kör fortfarande runt på sin så jag tror nog att den blir uppskattad
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8