• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • MissKaos

ja det finns, men jag minns inte príset..

Alvinbus skrev 2008-09-11 09:06:29 följande:
    Har de trappgrindar/barngrindar på Gekås?Har hört att det ska finnas. Någon som har bild på en kanske?Pris?
  • Tjej 83

vad kostar Wallies på gekås? vilka sorter finns det?

• sarahl

åh wallies var ett bra tips, det måste jag ha koll på.

• Tjej 83

Tjej 83 skrev 2008-09-11 09:34:05 följande:

hehe efter ja skrev frågan kom ja ju på att min kusin jobbar där.. kan ju fråga henne...
    ja så kan de va på morgonen, man tänker itne
  • MissKaos

Vad är det??
    Tjej 83 skrev 2008-09-11 09:34:05 följande:

• AnetteGunnarsson

Ni som har den där svarta tjocka åkpåsen med fleece i.. som man kan öppna upp för fötterna.

Tycker ni den blir för varm att ha öppen nu..??
    och sedan till vintern...???
    och in på hösten öppen kanske???

Men iaf till vintern..??
    Bor i Göteborg och det är ju inte direkt jätte kallt här.. :)

• BF081206

Hej! JAg ska åka till Ullared om cirka en månad..Är det någon som har något bra tips vad man kan fynda till bebben?
    Jag har redan varit där två gånger och köpt lite lite iaf, men nu ska vi köpa resten=) Har de fått in vinteroveraller om en månad tror ni? eller när börjar de med detta?
    Ha de gott alla!

• MissKaos

det fann slite overaller redan nu.. Har dock fått tipset att in teköpa overall utan tunnare grejer eftersomdom mestadels ligger i vagnen nerbäddade i början.. Det fanns en mysig fleece overall..
    Kolla i min pres, där ligger vår inköpslista.
    FisherPrice svidyra babysitters fanns för ca halva priset (två modeller) Babywatcher fanns två modeller, madrass till spjälsäng, kudde täcke lakan påslakan till vagn/spjälis finns fina och billiga. Amningskudde 129 kr, BH inlägg till dig finns från Antusan ca 35 kr/paketet Tvättlappar och våtservetter skitbilligt.. Lekmojjäng till vagnen finns, mobil till spjälis. Nappar, nappflaskor, söta nallar (svinbilligt) tjocka och tunna filtar och "snutte" filtar finns.. Välling/erästtningsdispenser (att ha med i dkötväskan( kostade ca 12 kr, skötväska fast jag gilalde inte modellen, regnskydd och myggnät till vagnen U name it, the got it...

BF081206 skrev 2008-09-11 09:52:59 följande:
    Hej! JAg ska åka till Ullared om cirka en månad..Är det någon som har något bra tips vad man kan fynda till bebben?Jag har redan varit där två gånger och köpt lite lite iaf, men nu ska vi köpa resten=) Har de fått in vinteroveraller om en månad tror ni? eller när börjar de med detta?Ha de gott alla!
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8