• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Fiansess
    JennyCB skrev 2008-11-05 11:13:50 följande:
    Jag har köpt trappgrind på Ullared. Jättebra! Billiga också
    Åh vad bra! Hur mycket kostar dom? Är det sådana man öppnar uppåt, eller åt sidan? Har du någon bild?
    Hoppas jag med hittar för vi ska ha 3 stycken så inte vårt troll kryper upp o nerför trapoorna när de blir dags för det .

No Id:
    Jag har inte hamnat i kö för att komma in de sista åren. Ut är det ju oftast köer men är man två stycken så står den ena i kö medans den andra kollar o tvärtom . Inte så fasligt mkt köer ändå tycker jag.
    Vi åker alltid mitt i veckan och vi är alltid där när det öppnar, närapå iaf. Vi går måånga timmar och in o ut x antal ggr haha. Man måste ju äta mellan varven .

Det du ska tänka på. Bekväma skor!!
  • kattengustav

Trappgrindarna finns i det lilla rummet innanför leksakerna och babyavdelningen. Om du går in där och rakt fram så ligger dom där, men tänk på att mäta trappan innan, så du vet hur stor den måste vara. För grinden är ett mått och sen får man köpa till extra galler om man säger så, för att det ska bli tillräckligt stor för trappan.
    Jag vet inte direkt vad den kostade för min mamma har kvittot nämligen. Men jag hoppas du hittar dom. Dom öppnas åt sidan. Man spänner fast sidorna i väggen och sen är det en grind mitt i, kan vara lite knepig att öppna om man inte vet hur man gör. Man får dra fram handtaget, trycka in den röda knappen och sen dra tillbaka handtaget igen.

babyfia skrev 2008-11-05 11:54:33 följande:
    Åh vad bra! Hur mycket kostar dom? Är det sådana man öppnar uppåt, eller åt sidan? Har du någon bild?Hoppas jag med hittar för vi ska ha 3 stycken så inte vårt troll kryper upp o nerför trapoorna när de blir dags för det .No Id:Jag har inte hamnat i kö för att komma in de sista åren. Ut är det ju oftast köer men är man två stycken så står den ena i kö medans den andra kollar o tvärtom . Inte så fasligt mkt köer ändå tycker jag.Vi åker alltid mitt i veckan och vi är alltid där när det öppnar, närapå iaf. Vi går måånga timmar och in o ut x antal ggr haha. Man måste ju äta mellan varven . Det du ska tänka på. Bekväma skor!!
  • Fiansess
    kattengustav skrev 2008-11-05 12:05:57 följande:
    Trappgrindarna finns i det lilla rummet innanför leksakerna och babyavdelningen. Om du går in där och rakt fram så ligger dom där, men tänk på att mäta trappan innan, så du vet hur stor den måste vara. För grinden är ett mått och sen får man köpa till extra galler om man säger så, för att det ska bli tillräckligt stor för trappan.Jag vet inte direkt vad den kostade för min mamma har kvittot nämligen. Men jag hoppas du hittar dom. Dom öppnas åt sidan. Man spänner fast sidorna i väggen och sen är det en grind mitt i, kan vara lite knepig att öppna om man inte vet hur man gör. Man får dra fram handtaget, trycka in den röda knappen och sen dra tillbaka handtaget igen.
    Ok då vet jag. Vad bra!!
    Tack!
    Vilken prosklass ungefär låg dom på då? Om det skiljer på Ikeas och babyproffsens. (vilket jag är ganska säker på att det gör förvisso )
  • h81
    Charro skrev 2008-11-05 08:57:05 följande:
    Tack, Vet du om dem är bra?
    jag köpte en sådan eftersom mina barn är födda den kallare årstiden o jag tänkte att den nog inte blir använd så himla mkt kanske... jag tyckte den funkade bra!! hade lånat svägerskans babybjörn innan o den var ju såklart mkt smidigare o använda eftersom den var lättare o ta på osv... men om man som jag inte tror att den kommer användas så himla mkt så duger den alldeles utmärkt tycker jag! ..gör ju en del på priset
  • cissi77

Kom hem igår fråm allared med mååååååååååååååååånga kassar och 5000kr fattigare handlade så mycket och känner mig nöjd över alla inköp mycket folk men inga köer.

• mrseriksson

hej hopp

Kom hem i natt från ullared med massa saker och ca 7000 fattigare.....

Har bokat nästa år resa redan... :) Lika bra medans man är shopping taggad...

• DesiréeochThéosmamma
    cissi77 skrev 2008-11-05 14:01:21 följande:
    Kom hem igår fråm allared med mååååååååååååååååånga kassar och 5000kr fattigare handlade så mycket och känner mig nöjd över alla inköp mycket folk men inga köer.
    mrseriksson skrev 2008-11-05 15:00:44 följande:
    hej hoppKom hem i natt från ullared med massa saker och ca 7000 fattigare.....Har bokat nästa år resa redan... :) Lika bra medans man är shopping taggad...
    Glöm ej bilder

Ska dit på lördag och hade varit kul å se vad man kan få tag på =)
  • JennyCB

Jag köpte 2 grindar. Dom 2ihop var billigare än Babyproffsen. Tror det var 269:-/st med förlängning

• Miscpony
    Anke skrev 2008-11-04 20:46:30 följande:
    Tack för hjälpen Anke! (Citeringsfunktionen verkar inte må så bra just nu). MAM-flaskan kommer jag absolut att köpa tack vare ditt tips!
  • Anke
    Miscpony skrev 2008-11-05 18:46:04 följande:
    Tack för hjälpen Anke! (Citeringsfunktionen verkar inte må så bra just nu). MAM-flaskan kommer jag absolut att köpa tack vare ditt tips!
    vad kul glad att kunna hjälpa till.
    ¨ ¨*:+..+¤+:.:Nora 060810 ♥ Pricken Bf 090503¨:.:+¤+..+:*¨¨ ¨
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8