• Tessou

GeKås/Ullaredtråden volym 8

annalena81;
    Usch.. sådana brevlådor är INTE roliga för oss brevbärare..

• Tessou

annalena81;
    Är det en någon av dessa som du funderar på? www.rusta.se/search.asp%E5da Man måste vrida hela armen och handen för att få in posten.. jag har 4 st på min sträcka och det är så skönt när man åkt förbi dem.. haha!

• Tessou

Ladyn;
    Finns en länk i TS till deras hemsida där de själva skriver när det är bäst att åka..

• Tessou

MissKaos;
    Det är jag som frågat om BAMSE-babygym.. Usch så tråkigt, hoppas de hinner få in det till Fredag.

• Tessou

Jag å mamma ska ju åka på Fredag men hon skulle inte ha så mycket, så hon kommer passa vagnen medan jag ''srpinger'' runt efter det jag ska ha - fast det blir nog så att hon får skjutsa mig i vagnen för jag har sån foglossning..

• Tessou

fjärilen78;
    Mm, vi har drygt 40-45 mil dit så shoppa ska jag iaf göra.. Är bara så putt att BAMSE´s babygym inte verkar finnas där nu...

• Tessou

fjärilen78;
    Jo, jag vet att babygymmet inte fanns där nu i helgen, har fått hjälp från andra som kikat åt mig! Vad fina saker du köpt.. När bebisen kommit ska jag se till att åka iaf 2 ggr/år - först runt vår/sommar någongång och sedan som nu, runt Oktober/November så man kan köpa på sig lite sommar/vinterkläder!

• Tessou

ludenben;
    Mm, jag hoppas också på det.. ska iaf fråga någon som jobbar där. Vad är det för storlek på bebiskläderna som finns där?

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8