GeKås/Ullaredtråden volym 8
ett par frågor inför mitt besök imorn:
har dom såna dära plastkassar som på ikea typ som man kan låna???
någon som har koll på priserna på astridlindgrens-dvd???
ett par frågor inför mitt besök imorn:
har dom såna dära plastkassar som på ikea typ som man kan låna???
någon som har koll på priserna på astridlindgrens-dvd???
nämen så bra då.. ska åka bussresa för första ggn så jag känner mig lite stressad att inte hinna med allt.. tänkte man blev lite mer effektiv med en sådan kasse
då hoppas jag det finns innaför entren då!!
tack för svar!!
jaha, ca 9 timmar till avfärd... ska skriva rent min otroligt kladdiga lista nu, föra över pengar o ladda kontantkortet
..o göra pastasallad att äta på vägen hem.. vem hinner ÄTA med bara 6 timmar där??
ojojoj... fyra timmar INTENSIV shopping.. åkte bussresa för första gången.. både bra o dålig.. lite stressigt men blev lite billigare
julklappar till barnen blev inhandlat iallafall..
lite kläder..
lite jul..
jaa.. jag är nog nöjd får jag säga.. men är aviúndsjuk på min mamma som ska dit om fyra veckor igen
ett tips:
när jag var där fanns det kökshanddukar o tabletter från plutoprodukter för 9.95!!!!!!
ooo ett tips till, köpte en jättesnygg jacka för 249kr till mig, var på vero moda idag där den fanns med....!! var bara två fickor som skilde... kollade inte priset men kan tänka mig typ 699 på vero?? *äääälskaaaar ullared*
var ju häromveckan här i tråden flera som vart med om att folk tagit deras vagnar med innehåll o allt.. eller att folk tagit utvalda godsaker ur vagnarna... så när jag åkte sist vågade jag INTE ställa ifrån mig vagnen.... dumt o chansa...