• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • snigelina
    solstråle skrev 2008-11-17 08:48:27 följande:
    Jag forsätter tjata. Någon som vet om de fått in skridskor i strl. 34? De var slut när vi var där och jag tänkte skicka bud med en kompis.
    Men även om de kommit in kan de ju lika gärna vara slut igen. Det är väl lika bra att be din kompis köpa om det finns? Det som finns en dag, behöver inte finnas nästa. ELler det som finns på fm behöver inte finnas på em osv.
  • Lindizz

Maria84..du får berätta hur de blev på ullared om de va massa folk osv imorrn..själv ska man dit på onsdag o håller tummarna hårt att de inte är massor med folk då...

• olandstoken

någon bra restaurnag i närheten? typ kina eller nått som man kan ta med maten till stugan? -ullared i morgon

• Maria84
    Lindizz skrev 2008-11-17 09:21:23 följande:
    Maria84..du får berätta hur de blev på ullared om de va massa folk osv imorrn..själv ska man dit på onsdag o håller tummarna hårt att de inte är massor med folk då...
     Jadå det ska jag göra, om jag hinner sitta vid datorn på tisdagkvällen.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marika

Var där igår, skitmycket folk, kom nästan inte fram i gångarna!

Annas mamma Marika
  • Folkracetjej

e det någon som vet om du har tripptrapp eller typ ruffknuff stolarna? Behöver inte vara dom märkena men det stuket

• Trolletmilla
    Folkracetjej skrev 2008-11-17 15:04:12 följande:
    e det någon som vet om du har tripptrapp eller typ ruffknuff stolarna? Behöver inte vara dom märkena men det stuket
    Ruff Knuff brukar dom ha
  • GrodAnn

Angående affärerna utanför så finns bla.

Sport Factory Outlet- De har en del märkesgrejer till bra priser. Utbudet är litet, men det som finns är bra grejer.

Göteborgs Kex - Säljer 2:a sortering. Jag har inte varit där så jag vet inte vad de har.

Väskaffär- Ganska stor. Det är några år sedan jag var där vet inte om priser och utbud är bra.

Scorett otulet- Framgår av namnet.

Sko Boo- Säljer bla. Ecco, Timberland, Björn Borg, Gabor mm

Skokanonen? - Eller någon annan lite blligare skoaffär.

Merx- Säljer lite finare husgeråd till billigare pris.

Bokaffär - Lite halvsunkig tycker jag, men det finns en hel del kokböcker och barnböcker.

Blomsteraffär- Säljer förutom blommor, godis och krukor.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8