• Såckan

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

• Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • Smultronhjärta
    MissKaos skrev 2008-11-26 19:37:59 följande:
    Smultronhjärta skrev 2008-11-26 19:29:13 följande: *s* OK! MIn är i strl 62, så hanlär ju inte krypa omkring.. JAg vet att folk har köpt vattentäta overaller som har varit bra på Ullared. Men hur var det nu? Det ska stå "vattentät" och inte "vattenavvisande" på den elle rhur?
    Japp vattentät- vattenavvisande kan du nog hitta på alla vinteroveraller Känns som det vanligaste ordet tillsammans med smutsavisande..Inget avvisande funkar när det kommer till min galning till son- han måste ha tåliga kläder när han är utomhus
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • MissKaos
    Smultronhjärta skrev 2008-11-26 19:40:44 följande:
    MissKaos skrev 2008-11-26 19:37:59 följande: Japp vattentät- vattenavvisande kan du nog hitta på alla vinteroveraller Känns som det vanligaste ordet tillsammans med smutsavisande..Inget avvisande funkar när det kommer till min galning till son- han måste ha tåliga kläder när han är utomhus
    *asg*
    Är min unge lik mig när han kikar ut så lär det behövas spräckliga täta kläder. Billiga, så dom går byta ut när dom går sönder. JAg gillade att leka skogsavverkning odyl.. Skulle nog trivas med din grabb mao.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • nattugglan5

Ska åka till ge-kås imorn... nån som vet om det är köer så här månaden innan jul???

• firepuzz

vart finns pepparkakosformarna där inne? jag var där för ca 3 veckor sedan men hittade absolut inga någonstans och ska nu ner igen på fredag så vart ligger dom lite mera exakt,.,

• fryxan
    Svar på #4635
    kan tänka mig att det är mkt långa köer, många har ju fått lön oxå dessutom.
    åk tidigt, runt 12 kan det vara tjockt.
  • fryxan

finns det vindoveraller på ge-kås?
    för vuxna finns det ju i olika kombinationer, byxa/jacka eller bara skaljacka tex.

• firepuzz

finns must till soda stream där nere?

• hot fuss

jg ska till gekås imorrn. åker om några timmar. dags för lite sömn.

var där för en månad sen oxå. då köpte jag allt till barnen o inför jul o så. nu ska jag baaaara shoppa till mig o hemmet

jag är inte dum - jag har bara otur när jag tänker
  • jjj

Tror ni det finns ngn möjlighet att hitta en snygg vinterjacka(till mig)? Känner mig rätt kräsen när det gäller kläder.Hittar sällan nåt jag e nöjd med.Tror jag har lite otur också.Hör alltid så många som fyndat fina märkeskläder...

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8