• Anonym (toka)

    knäppaste/roligaste sexstället

    som rubriken lyder. Vi har väl alla haft lite skojjigt på nåt tokigt ställe, mitt roligaste är mot en vedhög i en park där folk gick förbi o undrade vad som lät :) komigen o dela med er av roliga ställen..!!!

    jag är anonym för jag skäms för vissa tokigheter jag gjort :P

  • Svar på tråden knäppaste/roligaste sexstället
  • Variabla

    Bilar, offentliga toaletter, mot träd, stränder, i ett grustag, i en kåta, samtliga rum i flera hus & lägenheter, delad tvättstuga, badhus, i ett släp med kåpa, utomhuspooler, bastu, nattklubbar, skogen, balkong, tält, brygga, servicerum på camping, köksbänkar & bord, hallgolvet, garage, framför helkroppsspeglar,  mot en faluröd ladugårdsvägg, and so on...

    Den märkligaste är nog ändå -25 grader, på en snöskoter under arbetstid. Första gången jag runkat någon med yllevantar, haha. Tog ett dygn innan jag fått upp värmen igen.

    Sex är skoj! Flört

  • Anonym (kille)

    familjepoolen på ett badhus, fullt av folk runt om.. hon red så det var ganska diskret iaf.

  • Inkognito1

    - Halvliggande missionären i en snödriva, dock inte -20 som många andra här i tråden. Bara runt -5 grader.
    - Stående bakifrån på en strand vid en insjö, med vatten endast till fotknölarna mitt på dagen. Helt folktomt dock.
    - Missionären på en bögstrand. De få killar som var på stranden, rätt långt borta dock, såg inte speciellt intresserade ut av heterosex.
    - Avsugning + bakifrån mot köksbordet, mitt i natten, i ett väldigt lyhört hus där hennes djupt religiösa föräldrar sov på övervåningen.
    - Avsugning + ridning på långfärdsbuss mitt i natten.
    - Missionären + musslickning på en åker, mitt på dagen. Bonde i traktor långt borta.
    - På flaket av en Pickup under en varm stjärnklar sommarnatt och fullmåne.
    - På soffan och skrivbordet på jobbet. Efter arbetstid.

    kommer inte på fler just nu...

  • Virus85

    Undrar var man ska börja ;)

    Min sambo tog mig -
    bakifrån på en upp och ner vänd aluminium båt en varm sommar mitt på dagen.. de brändes lite på knäna...

    på huven vid en stig oxå mitt på ljusa dagen och en bonde kom när vi drog på oss kläderna...
     
    red av min sambo i en lastbil bredvid vår vän som körde en med bara stå lift ;)

    och på flera ställen... 

  • Anonym (hihihihihi)

    * I min sambos pappas bil i garaget ( Sambon bodde då fortfarande hemma)
    * Toaletten på äventyrsbadet i borås
    * I svärfars trädgård ( sambon bodde då också hemma) precis vid busken, (De gick en cykelväg precis utanför)
    * I ett sådant där "indian" tält
    * I tält då vi campade med vänner
    * Mammas säng
    * svärfars säng
    * svärfars bastu
    *

    tror de va allt ;P 

  • Anonym (...)

    På svärmors köksbord är väl det mest "extrema" eller vad man ska kalla det. Annars i en lada, stränder, sjön, balkongen, i sommarstuga med kompisar i samma rum. Det är väl det jag kommer på förutom mer vanliga ställen.

  • Anonym

    på höskullen hos svärfar, hittade hö lite här och var efteråt haha
    På en tjejtoalett på en kamping . tror en del tjejer hörde oss
    Uppe på en kulle mot en bänk ovanför en kamping med vardringstråk runtom, tror en del såg oss för i hörde folk runtomkring oss .
    I trädgården med en öppen eld
    I bilen och på motorhuven.
    I skogen mot ett träd
    I tvättstugan
    Hos flera vänner bland på en väns tvättmaskin, råkade dock bli påkommen ;)  
    sen det gamla vanliga hemma, duschen, köket,soffan, sängen faktiskt prövade vi en garderob och även förådet hahaha    

  • Anonym

    - pappas säng (han var i rummet bredvid och jag och min pojkvän hade fått låna hans säng för att sova i hihi)
    - i en skog där det plötsligt gick förbi massor av folk (det var fest) så vi fick flytta längre in...
    - mot ett träd i stan mitt i natten, folk gick förbi men ingen såg 

  • Anonym (roligt!)

    Jag red en kille på krogen medan det var stömavbrott.
    Också gjort det i bussen en gång. Den var nästan tom, men chaffisen tittade skumt på oss när vi klev av... 

  • MathiasN

    På en balkong på ett hotell.
    På en brygga vid en sjö.
    I en källare.
    Ute bland buskar, träd och mygg.
    I bilen medan jag körde (riskabelt).

  • loves to

    Under en bron vid järnvägsspåret. En härlig sommarkväll Flört

    På min kompisbakgård - hon bodde i radhus också en härlig sommarkväll Flört

    Utescenen  mitt i vintern inte så skönt tvungen att avbryta 

       

  • Furstinna

    Detta är pinsamt men jag och en fd hade sex i ett rum vid en tågatstion i en storstad. Efteråt märkte vi att där va 3 övervakningskameror och på vägen ut mötte vi två väktare.. Vi sprang därifrån men allt finns inspelat haha.

  • Marcus1977

    Högst upp i ett fågelskådartorn. Precis när jag kommit och dragit upp byxorna öppnas luckan i golvet,och ett äldre par frågar om vi har sett några strömstarar,haha. :)

  • Anonym (Man på jobbet)
    Anonym (toka) skrev 2008-09-04 19:05:35 följande:
    som rubriken lyder. Vi har väl alla haft lite skojjigt på nåt tokigt ställe, mitt roligaste är mot en vedhög i en park där folk gick förbi o undrade vad som lät :) komigen o dela med er av roliga ställen..!!!

    jag är anonym för jag skäms för vissa tokigheter jag gjort :P
    Längst ute på en pir
    Diverse badklippor
    Motorhuven i spöregn
    I en kyrkoruin
    Damernas bastu på ett hotell
    Bubbelpool på konferensanläggnig
    Bakluckan i ett grustag
    Hotellbalkong mitt i stan
    Vassruge på en badstrand
    Solstol på ett poolområde (hon gränslade)
Svar på tråden knäppaste/roligaste sexstället