Vad köpa i present till sambo som har allt?
I vanlig ordning är jag ute i sista stund och har ingen aning om vad jag ska köpa till sambon när han fyller år. Han har ju redan allt och vill inget ha om man frågar.
Snabb hjälp uppskattas mycket!
I vanlig ordning är jag ute i sista stund och har ingen aning om vad jag ska köpa till sambon när han fyller år. Han har ju redan allt och vill inget ha om man frågar.
Snabb hjälp uppskattas mycket!
har tyvärr inga bra tips utan sitter och funderar på samma sak, sambon fyller år på söndag....frågar jag vad han önskar sig så vet han inte
vad gillar han att göra?
kanske "bara" kan bjuda ut honom på middag, en god köttbit och en flaska vin sen kanske en bio eller liknande
Vi har en tvåmånaders hemma och jag är inte så sugen på barnvakt till en så liten, så upplevelse-presenter i form av restaurang, teater etc går bort just nu. Dessutom måste jag ju hitta 2 presenter, vår 2åring är ju inte direkt stor nog att själv välja present från barnen
Gör ett häfte med "kärlekskeckar" typ: att du masserar honom, en myskväll, filmkväll där han väljer film och du fixar tilltugg mm mm låt fantasin flöda.
Det finns roliga böcker som man kan köpa "kärleksböcker" där det ställs frågor till den som ska ge den och som svarar i den .
Jag gav en sån till min gubbe när han fyllde är.
JAG är BÄST skrev 2008-09-04 22:26:43 följande:
Ge honom en upplevelse!
www.skogenskonung.se