• små knattarna

Kampanj samlare! vad samlar ni till?

Skriv vad ni samlar till och vad ni har hittat för kampanjer.

Samla streck koder, kvitton, och bra kuponger att skriva ut!

Dela med er!

• Svar på tråden Kampanj samlare! vad samlar ni till?
  • annawall

Liberos nallar. Ger antingen grejer eller rabattkuponger. Både Liberos och Pampers babyklubbar ger mig så mycket rabattkuponger att det blir billigare att köpa dem än billigare märken faktiskt. Plus att man med Pampers får ett nyföddhelts paket och med Libero ett Up and Gopaket. Plus två blöjor varje gg de gissar att man bytt storlek.

• små knattarna

semper.se samla eankoder, roliga premier.
    nestlebaby.com samla eankoder,har också många premier.
    lambi märken så kan man välja olika lamm.
    serla märken så får man en ekorre
    10st libero kvitton så får man ett regnset.

• små knattarna

ingen mer som river streck koder och letar kuponger?

• annawall

Haha, nej lite jobbigt är det allt ;) Har börjat samla på barnmatskoderna, men det är lite jobbigt att ta bort dem från burkarna och sedan räkna ut hur mycket kod är värd... Lite kul premier är det förstås!

• logg81

Jag samlar ekorrar på serlapaketen... när man fått ihop 10 st får man en mjukisekorre....
    Libero är väl nästan standard som mamma att samla på. Samlar även på semper och nestlés sträckkoder.

Sen finns det en del ställen där man kan hitta gratisprylar men det är min hemlighet... he he he

Jag och Auleen - För varandra. Mot resten av världen.
  • små knattarna

nestle`s hand dammsugare vill iaf jag ha, men den känns så långt borta!
    Undra när semper fyller på med nya premier.

logg81: Ekorren är riktigt fin, och så har den en liten unge man kan ta lös, t.o.m min pojk 4år gillar att leka med den.
    Varför vill du ha det för dig själv?????Dela med dig!!!!!brukar finnas massor på lager.

• logg81
    små knattarna skrev 2008-09-08 10:27:26 följande:
    nestle`s hand dammsugare vill iaf jag ha, men den känns så långt borta!Undra när semper fyller på med nya premier.logg81: Ekorren är riktigt fin, och så har den en liten unge man kan ta lös, t.o.m min pojk 4år gillar att leka med den.Varför vill du ha det för dig själv?????Dela med dig!!!!!brukar finnas massor på lager.
    ha ha ha.... klart jag delar med mej!

www.gratis.se är en ganska kul sida men lite dåligt uppdaterad.
    www.bortskankes.se är en begagnatsajt typ blocket fast de flesta ger bort prylar. Stort plus är att de numera har som krav att man måste ta betalt för djur...
    hmm... jag har ett par marknadsundersökningssidor som ger pengar eller lotter för o göra undersökningar.
    www.ciao.se , www.asiktstorget.se , www.testandvote.se , www.ipsos.se (lite osäker på den adressen)

Sen finns www.kupong.se för de som har skrivare hemma

Det är de sidor jag kommer på i huvet så här....
  • logg81
    logg81 skrev 2008-09-08 20:16:57 följande:
    ha ha ha.... klart jag delar med mej!www.gratis.se är en ganska kul sida men lite dåligt uppdaterad. www.bortskankes.se är en begagnatsajt typ blocket fast de flesta ger bort prylar. Stort plus är att de numera har som krav att man måste ta betalt för djur...hmm... jag har ett par marknadsundersökningssidor som ger pengar eller lotter för o göra undersökningar. www.ciao.se , www.asiktstorget.se , www.testandvote.se , www.ipsos.se (lite osäker på den adressen) Sen finns www.kupong.se för de som har skrivare hemmaDet är de sidor jag kommer på i huvet så här....
    jo www.zapera.com är en till undersökningssajt. Man får poäng där och kan plocka ut grejer ur deras shop. Prylarna kommer från Danmark och en del är supersnygga!
Svar på tråden Kampanj samlare! vad samlar ni till?