• Skrutteruttan

Me & i-tråden nr 8

Startar nu en ny me&åd eftersom den andra stängs ner om några dagar...Här diskuterar vi underbara kläder, erfarenheter av me & i och förstås annat vi vill ha svar på och funderar över Glad.
    Me & i ´s hemsida har du här:

www.meandi.se

Regler från familjeliv:

OBS! I tråden är det inte tillåtet att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.

Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-06 09:33
    Länk till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m35971465.html

Länk till sluttråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m35582120.html

Och länk till hemliga plagg-tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m35322488.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 13:14
    Storlekstråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36666742.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 06:34
    Enkättråd:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36738887.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 11:42
    Bytartrådden på aff:

www.alltforforaldrar.se/snack2/showthread.php...
  • Svar på tråden Me & i-tråden nr 8
  • Stormis
    arasall skrev 2008-09-30 23:00:03 följande:
    Fast jag tror du kan lägga i bildgalleriet även om du inte har plus, du kan bara inte lägga in bilderna i trådar eller sortera dem i flera mappar. Det gjorde jag innan jag skaffade plus - bara i standardmappen. Men som du skriver så fungerar länkarna, tänkte bara om du ville ha in dem.Godnatt på er!
    Tack. Vet att jag kan lägga dem i galleriet, men känns så trist att göra när de redan finns uppladdade på annat ställe. Ingen som "vet" eller har lust att testa med en av bilderna i bt? Tack iaf Arasoll för hjälpen .
  • Maggis Nervis
    Stormis skrev 2008-09-30 22:36:07 följande:
    Arasoll nämnde i bildtråden att bilderna man vill lägga upp måste ligga i FL's bildgalleri. Stämmer det? Jag har inte plus så jag kan inte lägga upp eller testa själv, men om nån vill prova med mina länkar i bt får ni gärna göra det. Känns lite jobbigt att behöva lägga upp dem på två ställen för att kunna länkas in i tråden...Mina första bidrag! (Någon med plus får gärna lägga in om ni vill):(11-månaders dotter ca 72 cm i 74/80)Molnoutfit från Tradera. Tightsen hyfsat lagom, men jackan stoor.2.bp.blogspot.com/_lGloU64x8GU/SOJmGPI9... med molntights (hon är ledsen i ögat pga nya tänder... 3.bp.blogspot.com/_lGloU64x8GU/SOJlH-_7_FI/AA... passade ju perfa med Molos Tracy-body och Trumpette-strumpor!2.bp.blogspot.com/_lGloU64x8GU/ SOJkOryrPVI/AA...
    Du kan lägga upp i ditt galleri trots att du inte har plus. Du har dock inte obegränsat utrymme som vid plus. Du måste ha bilden i din mapp på fl, annars får du länka. Du kan inte ta en sk. hotlinkad bild och lägga in, det är inte ok.

Skrutteruttan>>> Vilka kläder passar dig i barn strl? Jag är ju 168 lång och 48 kg "tung" Jag borde väl kunna ha nånting?
    Fuck Google, ask me
  • AngelicaS83

Hej får alla ett orderbekräftelse på en reklamation?? Skickade tillbaks tunikan förra helgen då jag fått fel stl. Men inte hört något??

• AngelicaS83

En fråga till är det någon som vet om det är samma röda på plyschthigtsen som igelkotttröjan?

• Mamma Kråkan
    AngelicaS83 skrev 2008-09-30 23:11:16 följande:
    En fråga till är det någon som vet om det är samma röda på plyschthigtsen som igelkotttröjan?
    nej dom är mer hallon röda.
    Ny blogg
  • Stormis

Maggis Nervis skrev 2008-09-30 23:09:00 följande:

Du kan lägga upp i ditt galleri trots att du inte har plus. Du har dock inte obegränsat utrymme som vid plus. Du måste ha bilden i din mapp på fl, annars får du länka. Du kan inte ta en sk. hotlinkad bild och lägga in, det är inte ok.
    Ok, då får jag se mig överbevisad och strunta i att bidra med bilder till bt. Inget kul att ladda upp bilder i ett galleri som redan finns i ett annat. Men, men. Tack for infon iaf!
  • AngelicaS83

skit oxå.... men tack juliaochnelly¤

• Mamma Kråkan
    AngelicaS83 skrev 2008-09-30 23:23:15 följande:
    skit oxå.... men tack juliaochnelly¤
    blev själv lite besviken med men jag höll dom mot tex monster tröjan och andra saker och då såg det helknas ut.
    Ny blogg
  • jojoa75
    Skrutteruttan skrev 2008-09-30 22:50:53 följande:
    Okej, tack! Visst är du lika lång som mig och typ samma vikt?
    hmmm tror det, jag väger nog en del mer nu dock så jag tänker nog inte beställa såna nu.
  • Skrutteruttan
    Maggis Nervis skrev 2008-09-30 23:09:00 följande:
    Du kan lägga upp i ditt galleri trots att du inte har plus. Du har dock inte obegränsat utrymme som vid plus. Du måste ha bilden i din mapp på fl, annars får du länka. Du kan inte ta en sk. hotlinkad bild och lägga in, det är inte ok. Skrutteruttan>>> Vilka kläder passar dig i barn strl? Jag är ju 168 lång och 48 kg "tung" Jag borde väl kunna ha nånting?
    Jag har precis beställt:

Röda plyschtights
    Rosa plyschtights
    Rosa plyschkjol
    Röd baströja
    Rosa baströja

Allt i 146/152...och så fyra par strumpor i 34/36....

Du är ju definitivt bra mycket smalare än mig och också längre, där kan det ju bli bekymmer eftersom både tröjor och byxor är väldigt "precist" på mig....
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Me & i-tråden nr 8