-
-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Har du hyllpapper i dina köksskåp?
-
Usch nej!!
Det var det i det förra huset vi bodde i (hyrde).
Det första jag gjorde var att riva ut allt detta hemska papper. Men ajg fick måla hyllplanen sen då det var obehandlat trä.
Mycket lättare att hålla rent(och det ser fräschare ut)
-
Världen har lite problem med miljöförstöring. Du kanske missat det.cruZZe skrev 2008-09-07 09:42:06 följande:Och?
-
Nä....gammalmodigt!
-
Fast vissa vill ju ha det shabby chic. Hyllpapper finns att köpa, men alla butiker har inte det.
För mig handlar det om att det ska bli lättare att hålla rent, så antingen målar man eller har hyllpapper. Man kan också ta vaxduk, det håller längre. -
Nej, varför skulle man ha det? Aldrig fattat vitsen.
-
Har vi? Vilka belägg har du för det (bortsett från tungmetaller, övergödsling samt skövling)? Och vilka miljöproblem syftar du på, helst som då berör tillverkningen av exempelvis plast. Kom nu inte dragande med någon nonsens om global uppvärmning för då vet vi genast vem som inte har koll.
Shoegirl skrev 2008-09-07 09:43:16 följande:Världen har lite problem med miljöförstöring. Du kanske missat det. -
Nix.
-
Nope - det är fult
-
Nej och skulle aldrig ha de i något skåp heller för det är så FULT.
-
Shoegirl: det tär på miljön att använda en massa rengöringsmedel också.
Kanske tidningspapper kan vara ett alternativ?
Bästa är ju förstås att sätta upp hyllor som går ända upp i tak för då slipper man äcklet ovanpå köksskåpen!. -
Nej nu nej!
Det var sådant gammelmormor hade, och mormor i sommarstugan.
-
ja oftast hade dom råträ, träplankor som inte var så lätt att torka av. i morderna kök behövs det inte för moderna skåp är lätta att torka av.annca skrev 2008-09-08 09:19:08 följande:Nej nu nej!Det var sådant gammelmormor hade, och mormor i sommarstugan.
-
Nej men jag har plastgolvmatta i byrålådorna =)
-
Jag satte mönstrad dekorfilm i våra köksskåp.
Luckorna är vita och filmen röd/vit/svart
Det bröt av kanonsnyggt