• Mossagti

Det här har jag ätit idag (LCHF)

mickans skrev 2008-11-21 09:27:51 följande:
    HejJag funderar på att böja med detta kanske, men är lite nyfiken på om ni går ner något? Jag har oxå tidigare ätit GI tidigare och vet inte skilanden, så om någon vill hjälpa mej med det vore det super snällt. Jag förstår om ni är trött på fråga men någon kanske orkar tack på förhandMickan
    Hoppa in i LCHF-tråden - där kan du få svar. Länk finns i TS
  • Mossagti
    mickans skrev 2008-11-21 09:27:51 följande:
    HejJag funderar på att böja med detta kanske, men är lite nyfiken på om ni går ner något? Jag har oxå tidigare ätit GI tidigare och vet inte skilanden, så om någon vill hjälpa mej med det vore det super snällt. Jag förstår om ni är trött på fråga men någon kanske orkar tack på förhandMickan
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m37318427.html

LÄnken i TS var visst lite gammal. Den här funkar!
  • Mossagti

Frukost: Bacon med cole slaw

Lunch: Kycklinggryta med grädde, spenat, tomatpuré och kokt blomkål med smör till.

Mellanmål: LCHF-glass gjord på grädde och frysta hallon som mixas.

Middag: Kycklingklubba med tzatziki.

• Mossagti
    Delfinen77 skrev 2008-11-24 08:40:13 följande:
    Hej får jag hoppa in här?!Idag har jag ätit frukostnaturell yoghurt m 1 msk linfrö 2 kokta ägg och bacon.och en c-vitaminbrus. Känns som att c-vitaminbruset får man inte ta eller har jag fel?
    Om du äter exempelvis paprika, vitkål eller blomkål behöver du inte ta extra tillskott av C-vitamin.  Om du äter 100 g paprika har du kommit över den rekommenderade dagsdosen av C-vitamin.
Svar på tråden Det här har jag ätit idag (LCHF)