• khrizt

Mjukporrfilmstips

Hallå där!

Jag är på desperat jakt efter en gosig mjukporrfilm som jag och min underbara sambo kan titta på tillsammans! ;)
    Tyvärr innehåller den mesta porren man hittar på nätet massa grovheter som tyvärr inte direkt hjälper till att skapa den rätta atmosfären, så att säga!

Kram,
    KhrizT

• Svar på tråden Mjukporrfilmstips
  • Nyfiken gul

Emanuelle kan jag rekommendera.  Riktigt bra mjukporr.

googla så kanske ni hittar nån filmsnutt som smakprov..

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Gung Ho

Tja, vad klassar du som 'mjukporr'? Finns en massa 'gladporr' från 70-talet tror jag (dansk och svensk) som inte kan klassas som grov på något sätt...

Samt uppföljningsfrågan, vad är 'grovt'?

• khrizt

Nyfiken Gul:
    Förvisso finns väl Emanuelle... Men det är svårt o hitta bra kvalle på den. Får så mycket skumma träffar + fejk så jag har inte lyckats hitta "den äkta varan".

Add3:
    70-talsrullarna är för håriga för mig, om man säger så... :D

Vad är grovt för dig? Jag får avsmak av feta gamla gubbar som ska grovknulla unga tjejer i munnen så att de nästan kräks, när flera snubbar "tar för sig" av en tjej som om hon vore en all-you-can-eat-buffe, etc.

• Janneman

jag tror att Ts snarare är ute efter filmer som inte visar något. Utan där man får fantisera själv om vad som händer under kläder och täcken. Lite som att beställa Fläsk med löksås och inte få någon sås, utan man får tänka sig att det är sås på tallriken.
    Om jag ska ge ett tips på en film som i mina ögon är mycket mjuk och fin, utan att censurera något, så hyr Pirates.

• Anonym (k)

Kolla om du gillar Anna Span's filmer. En kvinnlig regissör från England som gör ganska mjuka, men bra filmer. Har bara sett en och den var bra, hyffsat realistisk, men utan att visa några könsdelar (vilket jag personligen iof tyckte var trist).

• HäckHäxan

*favoriserar*

Emanuelle e ju helt okej, tyckte iaf jag när jag var 16

Fast gladporren som add beskriver har ja bara sett en rulle av och de var kalasrolig.. I tvillingarnas tecken tror jag den hette...

*smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
Svar på tråden Mjukporrfilmstips