Käkade själv plast för ett tag sedan, en bit från en plastpåse jag fryst in spagetti och köttfärssås i.
Såg inte förren jag slände påsen efter att jag ätit att det saknades ett hörn.
Tänkte inte mer på det, det kommer ut den naturliga vägen.
Och det gjorde den, med råge. Började må lite småkonstigt efter 3-4 timmar, nästan lite illa.
Sedan kom rejäla olustkänslor och kroppen reagerade som precis innan man svimmar, den där kalla, pirrande, lite svartnande känskan.
Lade mig på golvet i köket och kände mig överkörd för att i samma stund känna att jag måste på toa. Nu. NU!!!
Sprang hukad (vågade inte ha huvudet över hjärtnivå, rädd för att svimma) till WC och hmm... gjorde det jag behövde och det gick undan, satt sedan och skakade en stund för att sedan efter ca 5 minuter må precis som vanligt igen. Som om ingenting hade hänt.
Så, det KAN bli galet, men min kropp reagerade på att "det där, DET ska INTE vara i mig" och hjälpte det ut illa kvickt.
Hursomhelst, nu e väl du skiträdd för att det ska hända dig och det är inte alls säkert, du kommer kanske inte märka av det öht, men OM du skulle känna av något så vet du vad det är du eventuellt har att vänta.
Men lugn, det går fort ifall du reagerar som jag.
Jättefort