• Joddan

Finns det någon liten spjälsäng!??

Hej!
    Letar efter spjälsäng! Men vi har så litet sovrum att vi inte kan ha nya standardmåtten 120*60.
    Men det måste väl finnas NYA mindre spjälsängar!? Har letat överallt känns det som.

Den får max vara ca 100*50

Hoppas ni kan hjälpa mig!

• Svar på tråden Finns det någon liten spjälsäng!??
  • Parvens syrra

Kan ni inte köpa en begagnad annars har sett att dom finns i lite mindre modeller ibland.

Eller stokke mini den runda modellen, men den kostar därefter oxå.

• Joddan

Jag letar ela tide på blocket. Så fort det finns någon är sen såld när jag ringer, eller så är avståndet mellan spälorna för stort...

Stokke kostar ju en fömögenhet :) men vi har den som alternativ...

Ingen mer?!

• mumsfillibabba

Har inte jysk spjälsängar?

Jag var inne på en stor coop forum med allt från skor, möbler, böcker, kläder till alla åldrar.

De hade även en baby avdelning. 1 till 2 spjälsängar, barnvagnar mm. Du kan iallafall ringa och fråga efter måtten. Jag tyckte de så mindre ut.

Finns en stor coop ute på värmdö och en i Haninge, måste finnas på andra ställen med.

Ha det bra

• Joddan
    mumsfillibabba skrev 2008-09-08 13:59:48 följande:
    Vi har också köpt en del på blocket. Den här såg ju bra ut.www.blocket.se/vi/18011236.htm
    Hej! Tack för tipset! Har för mig att jag har mailat om dem förut och att dem är valdigt långa och breda ändå, alltså ca. 120 lång... Men ska kolla upp det igen!
    mumsfillibabba skrev 2008-09-08 13:57:21 följande:
    Har inte jysk spjälsängar? Jag var inne på en stor coop forum med allt från skor, möbler, böcker, kläder till alla åldrar. De hade även en baby avdelning. 1 till 2 spjälsängar, barnvagnar mm. Du kan iallafall ringa och fråga efter måtten. Jag tyckte de så mindre ut.Finns en stor coop ute på värmdö och en i Haninge, måste finnas på andra ställen med.Ha det bra
    Har inte alls tänkt på såna butiker.. Har bara kollat "vanliga" baby butiker etc. Ska kolla upp!
Svar på tråden Finns det någon liten spjälsäng!??