• Champagne77

Testade positivt imorse

Jag är hel chockad... Tredje ruvningen lyckades... Vi har gjort ett ET och detta var andra FET. Ruvardag 18 idag då testdagen inföll. För en gångs skull hade vi inte gjort något tjuvtest, så första testet var idag. Tog först en billig sticka som visade två starka streck och därefter ett digitalt test som visade ett stort .

Vi har försökt sedan 2006 och har genomgått utredning som visade att vi är oförklarligt barnlösa. IVF-processen började vi med i december då nybesöket var...

Vi är lika chockade både jag och min man och GLADA så klart Skrattande.

Vi ska bli föräldrar, jag och min man ska bli mamma och pappa   .

• Svar på tråden Testade positivt imorse
  • Fräs77
    Champagne77 skrev 2008-09-22 11:04:17 följande:
    Vi var på VUL imorse och det finns en liten böna på drygt 8 mm med ett  som slår i min mage. Vi är sååååååå lyckliga   .
    Å, vad mysigt
  • afrodite

Stor grattis och en stor kram till er båda!!

• Nova82

Var på VUL idag och såg det lilla hjärtat! Eller ja..de fick visa mig en tre tusen ggr INNAN jag såg det, men när jag gjorde det..oj vilken känsla! Min lilla plutt var hela 6mm! Är i v7 (6+3) idag.
    När han sa 6 mm tyckte jag att det var lite litet, hmmm.. Er Lycklig 77 var ju hela 8 mm vid 6+6! Hmm..hoppas plutten växer ikapp sig senare ;)

• Champagne77

Nova: stort grattis . Var inte orolig, det är svårt att mäta så här tidigt, så h*n kommer säkert att växa till sig .

• majken81

Ååååhhh!!!! Gumsan!!! Vad jag blir lycklig i hjärtat när jag ser att ni plussat och dessutom sett ert lillpyre

Stora grattiskramar!!!!!

• Champagne77
    majken81 skrev 2008-09-23 19:58:57 följande:
    Ååååhhh!!!! Gumsan!!! Vad jag blir lycklig i hjärtat när jag ser att ni plussat och dessutom sett ert lillpyre Stora grattiskramar!!!!!
    Menar du mig eller Nova . *kram*
  • majken81

Dig!!!! Eller Nova också för den delen Men du och jag har ju varit i samma trådar lääääänge för ett tag sen. Jag lyckades ju på 4:e försöket och är nu i v.23

Lycka till!!!

• Champagne77
    majken81 skrev 2008-09-23 20:05:30 följande:
    Dig!!!! Eller Nova också för den delen Men du och jag har ju varit i samma trådar lääääänge för ett tag sen. Jag lyckades ju på 4:e försöket och är nu i v.23 Lycka till!!!
    Gulliga du . Hur mår du? När är BF? *kram*
  • majken81

Jag mår väl hyffsat nu...efter illamående och dylikt. Halsbrännan är fruktansvärd, med det får man ta
    Jag har BF 22/1-09 Och lillkillen som bor i mig är en riktig vilding!!! Sparkar och har sig för fullt Har börjat sparka på kissblåsan och det känns lite obehagligt, annars är det riktigt måktigt när han får in en rejäl kick.

Lycka till med lillpyret!!!
    Kram, kram!!!

Svar på tråden Testade positivt imorse