Inlägg från: bebbe2008 |Visa alla inlägg
  • bebbe2008

Hur får man tiden att gå snabbare, behöver tips på hur jag ska härda ut?!

Jag hade precis likadant när jag skulle flytta ifrån min fd sambo men då var det 3 månader... Det enda så fungerar är att helt enkelt hålla sig sysselsatt. Försök ha något bokat varje dag så att du är hemma så lite som möjligt. Jag har nog aldrig varit så vältränad som efter de 3 månaderna

• bebbe2008
    Mandi74 skrev 2008-09-08 14:27:25 följande:
    Usch din stackare!! 3 månader och jag klagar på 3 veckor.. Haha.. är ute på många och promenader och har aldrig hälsat på vännerna så mycket som jag gör nu.
    Ja, det kommer faktiskt lite roliga saker ur sådana här jobbiga situationer också Men kom ihåg att det är väldigt lätt att man skjuter upp det jobbiga så man får ett bakslag när man väl är ur situationen. Så försök ha så roligt du kan de här 3 veckorna, men bli inte förvånad om du gråter ögonen ur dig när du väl flyttat...
  • bebbe2008

Packa är ju en jätte bra sysselsättning så varför inte börja nu på en gång? Gå igenom allt du äger och har och sortera vad du vill ha kvar och släng eller sälj gamla grejer. Det borde hålla dig sysselsatt ett tag Och det kommer ju vara superskönt att ha det gjort när du kommer till din nya lägenhet...

Svar på tråden Hur får man tiden att gå snabbare, behöver tips på hur jag ska härda ut?!