Inlägg från: Långan |Visa alla inlägg
  • Långan

Vad för symtom kan problem med nacke ge?

Jag har alltid haft problem med min rygg och nacke (axlar o skuldror). Mkt huvudvärk etc. Men sista månaderna har jag även börja bli lite yr ibland, eller snarare att det gungar till i kroppen ibland. Tror det gör det mest när jag gör ngn rörelse men vet ej säkert.
    Kan det bero på nacken tror ni? Är lite nervös.. tänk om det är ngt farligt??
    Jag har iaf skyllt det på nacken, och att jag har en son på 20 månader som börjar blir väääldgt tung att lyfta.
    Men är det rimligt?

• Svar på tråden Vad för symtom kan problem med nacke ge?
  • Långan

Inte heller att det liksom gungar till i kroppen? Svårt att förklara känslan...
    Funkar akupunktur mot sånt???

• Långan

Ingen annan som har erfarenheter?

• Långan

LÅter toppen !! Hade du nga konstiga symtom när du hade problem m nacken?

• Långan

tack för svar...
    Hade du skadat dig på ngt sätt, eller varför hade du ont?

• Långan

Skönt att höra allt det ni skriver. Och jag känner igen mig i flera av era symtom, lätt illamående ibland, ont i ögonen, även ont i käkarna ibland.
    Jag är tyvärr riktigt dålig på att komma iväg o träna, trots att jag verkligen borde. Men kanske ska ta mig i kragen och göra en ansträgning.
    Är ju skönt om det nu inte är hjärntumör eller ngn farlig neurologisk sjukdom.....

• Långan

Lilla Mimsan: TAck för tipset. Ska försöka tänka på det. Hoppas du blir bättre, men vad kul med graviditet Jag är avis...

• Långan

Lilla Mimsan: TAck för tipset. Ska försöka tänka på det. Hoppas du blir bättre, men vad kul med graviditet Jag är avis...

Svar på tråden Vad för symtom kan problem med nacke ge?