Inlägg från: Flickan Gud Glömde |Visa alla inlägg
  • Flickan Gud Glömde
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:16:59 följande:
    Va????? Så många som inte använder det??? Tycker själv att det är urtantigt och apfult när man ser troskanten utanpå byxorna på kvinnor, skulle aldrig palla att ha så. Har använt string sen jag var fjortis.
    Så för man har hotpants hipster syns den automatiskt? Mina syns aldrig. Behöver ju inte välja de som syns genom.

Tycker det är ännu fulare om stringen sticker fram, eller syns genom byxorna.
  • Flickan Gud Glömde
    C r e d o skrev 2008-09-08 18:17:51 följande:
    Hmmm, tycker DU att det är osexigt på andra kvinnor menar du? Eller känner du dig osexig med string? Har aldrig varit med om att nån karl tycker det är osexigt i allafall...
    De flesta killar jag träffat såger att det inte är många rumpor som kan bära upp en stringtrosa och därför föredrar det hotpants/hipsters
  • Flickan Gud Glömde
    Mamma S skrev 2008-09-08 18:48:58 följande:
    Jag vill inte visa trosorna för folk, tycker inte heller det är snyggt. Men man kan ju ha string utan att det syns! Snyggare med en liten kant av ett par snygga stringtrosor som syns än när man får fyra skinkor av vanliga trosor under byxorna...
    Ja 4 skinkor får de som inte inser sin rövstl. Jag får då aldrig 4 skinkor.
  • Flickan Gud Glömde
    Esthery skrev 2008-09-08 18:52:39 följande:
    Mamma S skrev 2008-09-08 18:48:58 följande: Fast det behöver ju verkligen inte bli så.. särskilt inte med hipsters i rätt storlek.Min trosor syns då aldrig då jag har jeans på mig och det har jag för det mesta och då har jag hipsters under.Min man tycker oxå det är snyggare med andra trosor än med string =D
    Min man tycker det är osexigt, äckligt och ohygieniskt.
    Han vägrar oralsex på stringbärare
  • Flickan Gud Glömde
    Snuvan skrev 2008-09-08 20:08:37 följande:
    det är ju bättre att ha ett par trosor som är gjorda för att sitta "i" rumpan än ett par som åker in ändå....
    Min trosor åker ALDRIG in i rumpan.
  • Flickan Gud Glömde
    Loka83 skrev 2008-09-08 20:08:34 följande:
    Nästan alltid string, ibland hipsters. String ser för jävligt ut på mig, men det är bekvämt. Tycker det känns som blöja med vanliga trosor som korvar sig. Ja, gud vad fjortis man är om man får välja underklädesplagg efter vad man tycker är bekvämt och fint. Jag skriver väl inte USCH till dig för att du väljer att gå med trosor, hipsters eller vad du nu använder. Som fjortisar säger; -väx upp.
    Hon får väl tycka att det är usch, det tycker jag med.
  • Flickan Gud Glömde

Igen, om man väljer fel stl på sina trosor set det förjävlgt ut, men då är det inte trosan det är fel på, då är det människan som inhandlat dem.

De problem som rabblas upp om hipster/hotpants har jag aldrig varit med om.

• Flickan Gud Glömde
    Linda1976 skrev 2008-09-09 06:55:51 följande:
    Tänk att man kan ha så starka känslor för ett litet klädesplagg, sanslöst!!Eh, under jeans syns ingen string, men det gör vanliga trosor. Jag använder det för bekvämlighetens skull, inte snyggheten, för snyggt är det inte.
    Starka känslor , nej.
    Men om ngn påstår ngt som inte alltid stämmer får man ju rätta, annars går ju personer i ovishet.
  • Flickan Gud Glömde
    Linda1976 skrev 2008-09-09 07:06:55 följande:
    Såklart, men att skrika "ÄCKLIGT, 14is, SKITFULT, BAJSTRÅD" osv känns rätt pubertalt. Det var inte specifikt dig jag syftade på.
    Jag fick svamp, och analbakterier i slidan när jag andvände string, såå jag tycker det är äckligt
    Men inget jag skriker ut.

Har ju själv andvänt dessa i tidiga tonåren, dock skulle jag aldrig göra om det ...
  • Flickan Gud Glömde
    Linda1976 skrev 2008-09-09 07:10:06 följande:
    Men då är det ju svampen som är äcklig och inte trosorna Nåväl, det var som sagt inte dig jag syftade på.
    Men de har lättare att vandra i en stringtrosa. Free passe liksom
  • Flickan Gud Glömde
    kidA skrev 2008-09-09 08:28:08 följande:
    mmm vad mysigt det lät
    Men det är sanningen. Så blir det inte med icke string
    Då finns det ingen rutschkana för ovälkomna gäster ner i fjaset ...
Svar på tråden Anväder du string trosor?