Inlägg från: Linda1976 |Visa alla inlägg
  • Linda1976

Anväder du string trosor?

Alltid. För att det är bekvämt, inte för att det är så snyggt. Men det blir snyggare under kläder, och jag har ALDRIG haft ett par vanliga som inte jag har behövt gå och dra i. Tycker string är superbekvämt.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976

Tänk att man kan ha så starka känslor för ett litet klädesplagg, sanslöst!!

Eh, under jeans syns ingen string, men det gör vanliga trosor. Jag använder det för bekvämlighetens skull, inte snyggheten, för snyggt är det inte.

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Linda1976
    Flickan Gud Glömde skrev 2008-09-09 07:00:54 följande:
    Starka känslor , nej.Men om ngn påstår ngt som inte alltid stämmer får man ju rätta, annars går ju personer i ovishet.
    Såklart, men att skrika "ÄCKLIGT, 14is, SKITFULT, BAJSTRÅD" osv känns rätt pubertalt. Det var inte specifikt dig jag syftade på.
  • Linda1976

Men då är det ju svampen som är äcklig och inte trosorna

Nåväl, det var som sagt inte dig jag syftade på.

Svar på tråden Anväder du string trosor?