• Anonym (horney)

Ge mig snuskiga tips!!

Min "älskare" ville att jag skulle komma på något nytt till helgen. Nått snuskigt. En ny ställning, ny plats, annorlunda förspel eller något annat som har med sex att göra. Någon som har några bra förslag? Helst inte för snuskigt eller konstigt.

• Svar på tråden Ge mig snuskiga tips!!
  • War

Bädda med latexlakan plocka fram massageoljan och bered er på en halkig upplevelse.

• Anonym (horney)
    War skrev 2008-09-08 19:26:25 följande:
    Bädda med latexlakan plocka fram massageoljan och bered er på en halkig upplevelse.
    de lät härligt. tyvärr har vi inga latexlakan...
  • Anonym

Ha, ha...det var ett kuligt tips! varför kan du inte köpa lakan????
    Anonym (horney) skrev 2008-09-08 20:15:31 följande:

de lät härligt. tyvärr har vi inga latexlakan...
  • lindasundsvall

köp kärleksspelet eller tärningar:) låt honnom binda dig och utnyttja dig som en leksak:)

• OcinO

Brum, brum? Leka bil?

lindasundsvall skrev 2008-09-09 14:27:31 följande:
    köp kärleksspelet eller tärningar:) låt honnom binda dig och utnyttja dig som en leksak:)
  • lindasundsvall

nepp truck där han kör och hon är frakten:)

• OcinO

'asg' Ja, det kan ju funka!

lindasundsvall skrev 2008-09-09 15:38:55 följande:
    nepp truck där han kör och hon är frakten:)
  • Anonym

möt honom i hallen på alla fyra, med bara lita väl valda kläder på dig

• Anonym (Jojo)

googla på kamasutra där finns många härliga ställningar att tillgå om det nu är en ny ställning ni var ute efter..
    nya sexiga underkläder och kanske en bindel för ögonen... matsex är en kul idé varför inte trycka ut lite choklad o´hoy sås över hela dig så är det bara för honom att slicka dig ren.....

• Anonym

69 där han ligger överst och samtidigt som han slickar dej knullar dej i munnen!

Svar på tråden Ge mig snuskiga tips!!