• Anonym (horney)

Ge mig snuskiga tips!!

Min "älskare" ville att jag skulle komma på något nytt till helgen. Nått snuskigt. En ny ställning, ny plats, annorlunda förspel eller något annat som har med sex att göra. Någon som har några bra förslag? Helst inte för snuskigt eller konstigt.

• Svar på tråden Ge mig snuskiga tips!!
  • krukis

Skriv lappar - dina tio hemliga sexönskningar och låt honom dra.
    Kör skumpa till.
    eller låt honom skriva eller båda och blanda.
    Asbra. och kul och det finns många garderober som öppnas jag lovar. lycka till och hör av dig om hur det gått.

• War

Rigga videokameran på en tripod och koppla in den i plattskärmen... så kan ni titta på er själva när ni leker.

• Anonym (romeo)

kör sanning eller konsikvens där båda frågar eller bara han frågar. då får du reda på vad han gillar oxå.

• Hella182
    War skrev 2008-09-09 21:48:44 följande:
    Rigga videokameran på en tripod och koppla in den i plattskärmen... så kan ni titta på er själva när ni leker.
    alltid lika populärt
    you have not lived until something you love has died
  • Anonym

jag har en sån där tvättmaskin som vibrerar asmycket, den är kul att ha sex på Drömmer

• Anonym (Mums)

Köp choklads eller jordgubssås eller liknande som man ar på glass. Ha till oralsexet.

• 100kgpappa

Ligg på rygg på ett bord och sug av honom "upp och ner", det är läckert!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Nordic

En gammal favorit hos mig är rollspel, speciellt undergivenhet.
    Klä dig i högklackat, stayups och kort klänning eller sexigt förkläde. Därefter passar du upp din älskade och serverar honom en drink, avsugning på knä framför honom eller alla dina tillgångar därhelst han så önskar.

• Anonym (tjej)
    100kgpappa skrev 2012-07-27 21:00:40 följande:
    Ligg på rygg på ett bord och sug av honom "upp och ner", det är läckert!
    låter lite krångligt ? får jag in hela i munnen då? känns som de borde ta stop tidigt.. men jag har ju inte testat heller om de går lät de ganska hett! Drömmer
Svar på tråden Ge mig snuskiga tips!!