• Nelia

Kåta slampors drömmar..

roadrunner skrev 2008-09-10 11:22:39 följande:
    "...... Vi killar är inte bra på glirningar, subtila, tydliga eller uppenbara. Säg bara vad ni vill!
    Näää, det menar du inte

Jag sa att var mer inne på lakrits till min vanilj, då tolkade mannen det som jag vill ha en färgad man, men jag menade naturligtvis lite mera åt bondagehållet, lakritssnöre skulle jag kanske sagt *kliar mig i huvudet och inser att jag snart får be rakt ut om att få bli bunden och nyttjad*
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Nelia
    roadrunner skrev 2008-09-10 12:40:09 följande:
    Men va fan tänk er själva! Är killen lite oskyldig så greppar han väl inte sådant! Tänk om era karlar skulle komma hem och säga, "ska vi ha lite glykol idag eller?" annars så "Jag känner för lite backelit!!!"
    *asg*
  • Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-10 12:24:50 följande:
    *skrattar gott*Ni är ju för sköna, du och din gube!

Visst e vi

• Nelia
    Anonym skrev 2008-09-10 12:42:46 följande:
    Haha tack, bra tips Problemet är att jag har övertaget för övrigt i förhållandet(ganska dominerande som person) så det skulle kännas lite konstigt och skämmigt... jag skulle i så fall önska att han sa ifrån och blev hårdhänt liksom, då har jag inte så mycket att sätta emot(han är enormt stark och stor)
    Då är vi 2 Jag har min alltför pryda sida att göra mig av med oxå
  • Nelia
    OcinO skrev 2008-09-10 12:25:10 följande:
    Hahaha 'springer och köper lakritssnören'
    Skulle allt tro det va
  • Nelia

Nix

• Nelia
    sannapanna76 skrev 2008-09-10 14:15:07 följande:
    Jag tackade för igår och lite sånt... sa att det var helt underbart och att det gav mersmak osv.Fick bara tillbaka ett "tack själv".Jahapp...
    Det had ejag blivit lite sne på, men så är han ju också från de mer sävliga delarna av Svea
  • Nelia
    OcinO skrev 2008-09-10 13:00:51 följande:
    Är du kräsen? 'S'Kom hit får du smaka på annat då!
    Resturangmenyn lovar oftast mer än vad den håller, så jag äter helst hemma
  • Nelia
    roadrunner skrev 2008-09-10 14:29:56 följande:
    Njae inte korkade, men vi har fått lära oss att vara bedrövligt samt överdrivet logiska och olustigt förväntningslösa när det gäller förhållanden. Du förstår, ni kvinns är inte alltid så lätta att leva med. Så en man kan förstå vad som menas, men av erfarenhet vet han också att det som sagts kan ha ca 10.000 olika innebörder. Och när det gäller sex är vi lika blyga som ni.... Lika väl som ni inte vågar framstå som sexgalningar och skrämma era män, vågar inte killen spotta ur sig: "jasså, du vill ha smisk ditt olydiga fruntimmer".....

.... och skäms på er om ni skulle släppa fram er djuriska, primitiva sida och ta oss i håret och släpa oss till sovrummet.........me like!!!!!!!!!!!
  • Nelia

Det är inte lätt att vara oss kvinnor till lags

Svar på tråden Kåta slampors drömmar..