• Fru T

    Vi som fortfarande försöker Utmana Livmodertappens Egna Vilja

    tänkte på folk som tycker det är äckligt att känna på tappen.... har dom aldrig onanerat å hur tusan får dom in en tampong?



    ja har inte kännt på snart en månan nu tror ja men jag avvaktar ju tills ja får dom jädra provsvaren om mina hormoner men om älen har kommit igång så har jag defenitivt älat precis...

    håller tummarna för oss alla!

  • Fru T
    TuSSen09 skrev 2008-09-09 09:53:03 följande:
    där sa du nå sant... när man onanerar och för in tampong och vagitorier så måste man ju också va där och pilla, lika så en snopp som legat i ett par kalsonger en hel dag hur bakteriell är inte den... eller duschar alla karlar först innan dom har sex? Inte min iaf!
    spännande
    alltid lika spännande när nån haft äl och följa tappens egna lill liv!
    ne det är inte ofta man får en nytvättad snobb i sig
  • Fru T
    TuSSen09 skrev 2008-09-09 15:03:28 följande:
    det vet man aldrig...Undrar vilka tappkännare det är kvar som inte är gravida... jag och?
    ...å jag fast ja känner ju inte just nu men fick mina provsvar idag å allt ser ut som ja har äl så då har ja precis haft eller har nu så i morron bitti ska ja nog ta å börja känna efter igen..
  • Fru T

    provsvaren har kommit, min äl har kommit igång!!!! tjehoooo då är det äl ja kännt av nu i dagarna

    förra månaden körde vi tekniken mysa så mycket vi bara kan, men den här månaden har vi kört på varannan dag tekniken får se om den biter på mig iställe...

    kände lite på tappen å den är håård något uppdragen men lättnådd och stängd... så det bode ju som sagt vart äl precis.

    om min cykel är som vanligt den här månaden så borde ja ha BIM den 24e... men ja vet inte hur mycket ja kan lite på det eftersom den knalla över hela 20 dagar sist...

  • Fru T

    ursch då.. förra månaden kände ja ju så från äl å till mensen kom på bim +20

    så när det gäller värk å gjejer vågar ja inte lita på min kropp längre... ja går å försöker tänka å analysera så lite som möjligt, även om det är svårt, men har lovat mig själv att inte köpa hem ett test till i onödan... det blir sjukt dyrt då...

  • Fru T
    Perla skrev 2008-09-10 21:06:05 följande:
    hej! får ja bara ställa en dum fråga till er som har lite mer koll på tappen än mig ;) jag har läst men fattar ändå inte-.ja skulle ha haft bim igår. å från en vecka tillbaka ungefär å fortfarande så är min tapp väldigt långt upp i mig, om ni förstår beskrivningen? å annars vi mens så brukar den va lång ner väldig nära när man för in en tampong lr dylik.kan tappen va som den e nu pga en grav? tack på förhand =)
    ja det kan den
  • Fru T
    zasata skrev 2008-09-11 08:04:47 följande:
    Igår låg jag och tänkte på en förlossnigns berättelse jag läste här på fl om en som vilel föda hemma, och att hon kunde känna hur öppen hon var. Är det värkligen möjligt?
    den har jag med läst, hon som födde hemma i badkaret själv med pojkvännen?
    det låter onekerligen krångligt att känna själv hur öppen man är. spec om man inte är utbildad..
  • Fru T

    uuuurk

    ja vågar inte känna på tappen...

    har haft menskänningar å molvärk till och från sen äl (i måndags) å så har ja ju känt alla andra gånger med så jag vet inte vad ja ska tro och vågar absolut inte tro att det kan ha tagit sig... har bim den 24e.

    ja satte mig å räkna efter förut... lyckats stanna i tiden eller nåt för ja har trott vi va på försök 17 men ikke då vi är ju på försök 17 (önskar ja kunde skriva den sifran med stora feta bokstäver)

  • Fru T

    hmm

    i förrgår och igår (inte kännt nåt innan på ett tag) så va tappen ganska kort men långt ner å lättnådd, pluffsig å känts nästan som den vart på vag att öppna sig (känner igen sen tidigare ju) MEN idag är den hårdare längre upp, inte spec lätt att nå och bakåtvänd och stängd...

    hmm

    BIM runt den 24e

    å en fråga till er som är gravida: har ni haft ont i brösten å hur?

    jag har superont i sidorna (ytter) känns så fort ja nuddar å ha bh på är ingen höjdare, tycker även dom är något svullna...

    känner mig bitter på allt det här men kan ju inte sluta hoppas även om ja inte vågar tro...

  • Fru T

    här är tappen så gott som obefintlig, är bara spm en liten kula å igår fick ja ett pluss på en Preg sticka Bim -4

  • Fru T

    Tack alla

    nu blir d inge mer tappkännande för mig men ja kommer kika in å läsa ändå så ja får veta hur det går för er..

    Lycka till nu å hoppas det tar sig snart Tussen!

  • Fru T

    Hej hej kollar in här igen, det va ju ett tag sen...

    Å visst är ja gravid alltid... men fyyy så jag mår! Har alltid vart en tjej med massor av energi å blivit rastlös av att sitta stilla för mycket men nu är jag beordrad till sovvan å det i liggande läge, har ett grymt illamående som absolut inte vill ge sig å kräks nästan bara jag rör på mig å att duscha är en plåga. Varm mat kan jag inte änns tänka på så nyponsoppa å knäckebröd är det som gäller för mig.

    Visst är jag överlycklig för att det äntligen tog sig, inte tusan trodde vi att det skulle kräva 17 försök inte!
    Men vi hoppas båda två att jag snart kommer må bättre.

    Ja va förut sån som sköt ut taggarna så fort non sa saker som; "ta det lungt, tänk inte så mycket på det så kommer det å det kommer när man minst anar"
    MEN Nu håller jag med, den månaden det faktist träffa rätt för oss va den månaden vi knapt hade sex alls å ja varken använde Äl tester eller fokusera på att Nuuu ska vi ha sex. Vi hade sex 3 gånger, en helg på hela månaden å det räckte gått å väl... Visst vart man förvånad när man stod där med ett Pluss på stickan men min uppfattning ändrades helt.

    Nepp nu måste ja lägga mig ner igen för det snurrar för fullt å ja vill ju inte spy ner datan men Lycka till ni som fortfarande kämpar, ja vet att ni inte vill höra det men ta det lugnt å njut av livet, hur kul är det igentligen att ha sex på schema?

    Kram


    Åh vad jag längtar
Svar på tråden Vi som fortfarande försöker Utmana Livmodertappens Egna Vilja